سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نوری، قهرمانی تیم ملی تکواندو در بازی های کشورهای اسلامی را تبریک گفت

تیم‌های ملی دختران و پسران ایران با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ، عنوان قهرمانی را در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از هیئت تکواندو استان گلستان  تیم‌های ملی دختران و پسران ایران پس از کسب ۱۳ مدال رنگارنگ و عنوان قهرمانی در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی عصر یکشنبه به تهران بازگشتند.

بر همین اساس دکتر علی نوری، رئیس هیئت تکواندو استان گلستان با صدور پیامی این موفقیت را به جامعه ورزش دوست کشور، به ویژه تکواندوکاران ایران تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان ایران زمین

پیروزی غرورآفرینتان در برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای اسلامی را خدمت هادی ساعی، رئیس خوش فکر و خوش بینش فدراسیون تکواندو، اساتید و تمامی تکواندوکاران ایران تبریک میگویم. 
شما یکی یکی پله های موفقیت را طی کردید و بدینجا رسیدید که ما اکنون موفقیت شما عزیزان را جشن بگیریم و منتظر موفقیت‌های بعدی شما نیز باشیم.

از درگاه ایزد منان مزید توفیقات شما برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت دارم.

با آرزوی موفقیت برای دوستانی که یک قدم به هدف خود نزدیکتر شدند و همچنین، کسانی که در حال برداشتن قدم‌هایی جهت رسیدن به اهداف والای خود هستند.

علی نوری
رئیس هیئت تکواندو استان گلستان

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده