سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مازندران با 11 نماینده در قهرمانی آسیا عازم هوشمینه می شود

9 تکواندوکار و 2 مربی از مازندران در ترکیب تیم ملی تکواندو ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (پاراتکواندو و کیوروگی) عازم هوشمینه شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، رقابتهای قهرمانی آسیا در بخش های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی از 31 مرداد ماه تا 5 شهریور ماه در شهر هوشمینه ویتنام برگزار می شود.

پس از درخشیدن مازنی ها در 4 رویداد آسیایی جوانان بزرگسالان، تورنمنت بین المللی کره جنوبی، قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان و بازیهای کشورهای اسلامی و کسب 14 مدال رنگارنگ (6 طلا، 2 نقره و 6 برنز)، حالا انتظار برای دریافت مدال در قهرمانی آسیا از تکواندوکاران همیشه قهرمان مازندران می رود تا باز هم با درخشش خود در قهرمانی های تیم های ملی ادای دین کنند.

در هفتمین دوره مسابقات پاراتکواندو رزا ابراهیمی از شهرستان چالوس و محمدطاها حسن پور از شهرستان قائمشهر در ترکیب تیم ملی حضور دارند و هم اکنون در ویتنام به سر می برند امروز (یکشنبه – 30 مرداد ماه) قرعه کشی این رویداد انجام می شود و ملی پوشان حریفان خود را خواهند شناخت.

چهارمین دوره رقابتهای نونهالان طی روزهای 2 و 3 شهریور ماه پیگیری می شود که حنا زرین کمر، ساسان درزی و امیرمحمد نصیراحمدی بابلی ها شرکت کننده در این دوره هستند که به مصاف حریفانشان می روند.

طی روزهای 4 و 5 شهریور ماه پونه جعفرصالحی از شهرستان نوشهر، یاسین ولی زاده و ابوالفضل عباسی از شهرستان بابل و امیررضا قربانی از شهرستان فریدونکنار به عنوان 4 نماینده مازندران در یازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا حضور پیدا میکنند.

همینطور مطهره رضایی از شهرستان جویبار در کادرفنی تیم ملی دختران نونهال آسیا و یوسفعلی حاجی پور از شهرستان بابل در کادرفنی تیم ملی پسران نوجوان آسیا حضور دارند تا ترکیب مازنی ها در این مسابقات کامل شود‌.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده