سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عبداللهی: ملی پوشان اعزامی به قهرمانی آسیا با برگزاری رقابت های انتخابی مشخص شدند

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: ملی پوشان حاضر در ترکیب تیم ملی از برترین های تکواندوکاران کشور به حساب می آیند.

وحید عبداللهی سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان در گروه پسران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام بیان کرد: اردوی تیم ملی نوجوانان در گروه پسران از یکم مرداد ماه طی 2 مرحله 15 روزه آغاز شد و تمامی ملی پوشان حاضر در اردو، در رقابت های آزاد قهرمانی کشور میان حدودا هزار نفر شرکت کردند و صاحب عنوان شدند و در ابتدای امر به اردوی تیم ملی در بخش جهانی رسیدند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: رقابت های انتخابی به همین جا ختم نشد و مجددا با صلاحدید کادر فنی اردوی انتخابی دیگری برای رقابت های جهانی برگزار شد تا برترین ها جواز حضور در رقابت های صوفیه را به دست بیاورند اما 5 نفر به این  رقابت ها اعزام نشدند که مستقیما به اردوی آسیایی دعوت شدند و بعد از نتایج رقابت های جهانی، مجددا رقابت های انتخابی میان قهرمانان جهان و کسانی که در اوزان آن ها حضور داشتند برگزار شد و برترین ها را به رقابت های قهرمانی آسیا در ترکیب قرار گرفتند. بر همین اساس ملی پوشان اعزامی به قهرمانی آسیا از دل انتخابی های متعدد بیرون آمدند.

عبداللهی درباره شرایط ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: در این 2 مرحله اردویی که در استان های البرز و تهران داشتیم، تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و امیدواریم مقام های دوره های پیشین را تکرار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی اش از نتایج ملی پوشان در رقابت های قهرمانی آسیا چیست، اظهار کرد: پیش بینی کردن کار مشکلی است و تکواندو ورزش لحظه ها است و ممکن است در هر ثانیه برنده یک دیدار تغییر کند اما مطمئنا بچه های ما با تمام توان پا به مسابقه می گذارند. از مردم شریف ایران درخواست دارم برای موفقیت ملی پوشان ایران در این رویداد مهم دعا کنند. از فدراسیون تکواندو نیز بابت فراهم کردن اردوی درخور و شرایط مناسب سپاسگزارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده