سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلسه هماهنگی لیگ های تکواندو در سال 1401 برگزار شد/ اعلام مصوبات جدید مسابقات با حضور رئیس فدراسیون

جلسه هماهنگی لیگ های برتر، جام کوثر و نقش جهان در سال 1401 با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو امروز هفتم شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه هماهنگی مسابقات لیگ های برتر، جام کوثر و نقش جهان در سال 1401 با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، مصطفی بابایی رئیس سازمان لیگ، احمد لاریجانی رئیس کمیته قضایی، نمایندگان کمیته های داوران و مسابقات به همراه مسئولان تیم ها امروز دوشنبه هفتم شهریور ماه در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

برای حضور در لیگ سال جاری، 17 تیم در جام کوثر، 14 تیم در لیگ نقش جهان و 12 تیم در لیگ برتر جام خلیج فارس ثبت نام کرده اند. در این نشست مقرر شد لیگ برتر (جام خلیج فارس) در گروه آقایان روز یازدهم مهر ماه آغاز شود و جام کوثر نیز در تاریخ بیستم مهر ماه پیگیری خواهد شد. 

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در ابتدای این جلسه تاکید کرد؛ باشگاه های حاضر در لیگ برای وفاق و همدلی بیشتر زیر سایه قانون و در کمال دوستی و احترام رقابت های لیگ را برگزار کنند تا باشگاه ها در کنار تیم های ملی از نحوه برگزاری لیگ بیشترین بهره و سود را ببرند. 

ساعی همچنین از تیم های شرکت کننده در استان های مختلف درخواست کرد تا میزبانی رقابت ها را برعهده بگیرند چرا که با میزبانی استان ها درگیری بازیکنان ساکن مراکز استان ها و تکواندوکاران با این رشته ورزشی بیش از پیش خواهد شد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد لیگ نقش جهان و لیگ برتر جام خلیج فارس هر دوشنبه در هفته پیگیری شود و تمامی لیگ ها نیز با برنامه جدید تا انتهای سال 1401 به اتمام می رسند. همچنین تیم ها طبق مصوبه جدید باید از هر بازیکن حداقل در یک بازی در ترکیب تیم استفاده کنند وگرنه لوح و مدال برای بازیکن مربوطه صادر نخواهد شد. تیم هایی که در لیگ نوجوانان در 2 گروه بانوان و آقایان تیمداری کنند تنها می توانند از بازیکن در یک لیگ نقش جهان و یا لیگ برتر بهره ببرند. 

در مصوبه جدید در لیگ سال جاری سیستم صعود و سقوط تیم ها در لیگ نقش جهان و برتر اعمال خواهد شد و 2 تیم انتهایی جدول در انتهای فصل با لیگ برتر خداحافظی می کنند و به موازات آن تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ نقش جهان به لیگ برتر صعود می کنند. در صورتیکه تیمی توانایی حضور در لیگ برتر را نداشته باشد باید امتیاز تیم را به حامی مالی بفروشد.

جام کوثر نیز به دلیل استقبال بالای تیم ها در 2 گروه برگزار می شود و از هر گروه 3 تیم به مرحله حذفی راه خواهند یافت. هر 6 تیم صعود کننده به مرحله بعدی جواز حضور در جام ایراندخت را در سال بعد به دست می آورند. 

همچنین تمامی دیدارها با سیستم KPNP برگزار می شود. 

در انتهای جلسه نیز احمد لاریجانی رئیس کمیته قضایی اعلام کرد تیم هایی که در فصل 1400 هنوز با بازیکنان خود تسویه حساب نکرده اند؛  در صورت پرداخت کردن دستمزد بازیکنان اجازه حضور در لیگ سال 1401 را پیدا می کنند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده