سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پدیده نوظهور تکواندو آسیا در عرصه مربیگری

کوروش رجلی بهترین مربی آسیا در رقابت های آسیایی نونهالان از چگونگی روند رقابتها و قهرمانی تیم ملی گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، کوروش رجلی سرمربی تیم ملی نونهالان در چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام به عنوان بهترین مربی آسیا در سال ۲۰۲۲معرفی شد.

تیم ملی کشومان در حالی عنوان شایسته قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد که کورش رجلی در راس تیم مسئولیت هدایت تیم را بر عهده داشت و با احراز ۷ مدال بار دیگر نام ایران را در بهترین جایگاه ثبت کرد.نکته حائز اهمیت در این قهرمانی ،سنت شکنی ه‍ادی ساعی در استفاده و اعتماد به مربیان جوان بود .

وی در گفتگو با روابط عمومی استان گفت: سطح رقابتهایی آسیایی بسیار بالا بود و همه تیم ها با تمام توان پا به آوردگاه آسیایی گذاشته بودند که این مهم باعث شده بود رقابت تنگاتنگی برای کسب مدال بین کشورهای مدعی وجود داشته باشد.

بهترین مربی آسیا افزود: تیم ملی نونهالان با حضور پسران با انگیزه و توانمند طی دو ماه در اردو بسر می برد و اردوی تمرینی مثمر ثمری را با پشتیبانی مسئولین فدراسیون و همراهی همکارانم به عنوان مربی پشت سرگذاشتیم.

خوشبختانه فرزندان برومند ایران زمین ،به زیباترین شکل ممکن فعل خواستن را صرف کردندو در اکثر اوزان با قدرت تمام بر روی شیهاپ جانگ رقابتها پا گذاشتند که ماحصل تلاششان کسب مدال های رنگارنگ بود.

رجلی گفت: خداوند منان را شاکرم که در اولین تجربه سرمربیگری تیم ملی نتیجه ای در خور نام ایران بدست آوردیم و بارها سرود مقدس کشورمان در سالن ارتش هوشیمینه طنین انداز شد.

بهترین مربی آسیا در رقابتهای قهرمانی نونهالان آسیا افزود: باتوجه به رکود 2 ساله تکواندو طی شیوع ویروس کرونا،کشور ها با حضور نسلی کم تجربه وارد این رقابتها شده بودند و از آنجاییکه سابقه و آرشیوی در این رده سنی جهت تحلیل و آنالیز تیم ها وجود نداشت. نتایج قابل پیش بینی نبود و این موضوع کار را برای کادر فنی سخت تر کرده بود.

قهرمان خوش نام البرز که سال ها در اوردگاه های بین المللی برای کشورمان افتخار آفریده اند گفت: تیم های ملی پایه در ادامه باید از حمایت و پشتیبانی مسئولین امر برخوردار باشند تا به عنوان پشتوانه تیم های ملی در رده های سنی بالاتر از وجودشان بهره مند گردیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده