سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پنج مدال رنگارنگ حاصل كار تكواندوكاران بوشهری در مسابقات کشوری

تكواندوكاران دختر بوشهری با حضور در مسابقات فرهنگی ورزشی شمیم نیروی دریایی سپاه موفق به كسب پنج مدال رنگارنگ اين رقابتها شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، مژده علیزاده نائب رییس هیات تکواندو استان گفت : ششمین دوره مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده های نیروی دریایی سپاه ویژه فرزندان دختر و همسران کارکنان نیروی دریایی سپاه از ۱۸ استان به مدت دو روز از تاریخ ١٣ شهریور تا ١۵ شهریور در سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

مژده علیزاده افزود: با توجه به تلاش و تکاپویی که باشگاه‌های تکواندوی بوشهر در تربیت و پرورش نسل مستعد و آینده‌دار این رشته دارند، تکواندوی بوشهر همواره در رده‌های سنی مختلف به ویژه پایه در سطح اول تکواندو کشور حضور دارد و موفقیت‌های متعددی در هر دوره کسب می‌کند.

وی بیان کرد: تکواندوکاران بوشهری در طول سال در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور تمام رده‌های سنی و همچنین در صورت حضور در اردوی تیم‌های ملی در میادین برون‌مرزی و بین‌المللی نیز به میدان رفته و برای ورزش بوشهر افتخارآفرینی می‌کنند.

نائب رییس هیات تکواندو استان تصریح کرد: در اين رقابت ها تكواندوكاران بوشهری در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان صاحب دو طلا، ۱ نقره و ۲ برنز شدند.

وی عنوان کرد : در رده ‌سني نوجوانان اين رقابت ها، فاطمه صالحی زیارتی صاحب گردن آويز برنز شد.

علیزاده اضافه کرد : زینب بایندری و مبینا لعلیان ديگر تكواندوكاران بوشهری كه در رده سني جوانان و بزرگسالان به روي تاتامي رفتند صاحب مدال طلا شدند همچنين در همين رده سني فاطمه زنده بودی و زهرا صالحی به مدال نقره و برنز رسيدند.

گفتني است در اين مسابقات شبنم روان بد هدايت تکواندوکاران بانوان بوشهری را عهده دار بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده