سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:

هیات تکواندو استان بوشهر حمایت می شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حمایت از ورزش قهرمانی هیات تکواندو استان بوشهر بعنوان یکی از هیات های فعال مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، عبدالکریم جمیری در نشست با رییس هیات تکواندو استان اظهار کرد: هیات تکواندو این استان یکی از هیات های پویا است که می تواند درفصل جدید فعالیت با مدیر جوان، ضمن پرورش تکواندوکاران شایسته نقش ارزنده‌ای در ارتقا افزایش سطح کمی و کیفی موفقیت ورزشکاران استان بوشهر داشته است.

وی بیان کرد: در این راستا سعی می شود با حمایت همه جانبه از ورزشکاران به ویژه در رشته تکواندو زمینه برای بروز و ظهور شکوفایی استعدادهای جوانان هم استانی فراهم شود.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای رونق بیش از پیش فعالیت‌های هیات تکواندو، حمایت از حضور تیم‌ها در لیگ کشوری، پیگیری جهت تامین منابع مالی هیات تکواندو جهت میزبانی مسابقه خردسال کشوری و لیگ، هماهنگی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان جهت فراهم آوردن میزبانی تکواندو استان از رویدادهای کشوری و لیگ ها با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر نیز عنوان کرد: از حمایت ها و نگاه ویژه نماینده مردم بوشهر در مجلس از این هیات کمال تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج درخشان جواب این حمایت های ارزنده وی را بدهیم.

سید جلال سید مردانی افزود : امید است در سایه حمایت های صورت گرفته بتوانیم بیش از پیش شاهد درخشش تکواندوکاران هم استانی در میادین مختلف ملی و بین المللی باشیم.

وی اظهار کرد : استان بوشهر یکی از استان های مستعدد در رشته تکواندو بویژه در رده های پایه است که بدون تردید شکوفایی این استعداد ها تنها با حمایت و وجود حامیان ملی  توانمند و مسئولین محقق می شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده