سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دانش: برای بازگشت به روزهای اوج به همدلی نیاز داریم/ مسیر ساعی صحیح است

پیشکسوت تکواندو گفت: هادی ساعی مسیر درستی را طی کرده است و از دلسوزان تکواندو به حساب می آید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، برادران دانش، برای تکواندو ایران نام آشنا هستند. خانواده ای ورزشی آن هم از نوع تکواندو که خدمات زیادی یه این ورزش المپیکی داشته اند. زمانی هر 3 برادر عضو تیم ملی بودند و مسابقات معتبر را در کنار هم تجربه کرده اند. 

لیگ نوجوانان اما یک میهمان ویژه از این خانواده پرافتخار داشت. فریبرز دانش، مردی که در مسابقات جهانی 1989 سئول روی سکوی سوم جهان ایستاد، با ورود به سالن خانواده تکواندو مورد استقبال مسئولان برگزاری از جمله بیژن خراسانی و داود فلاح قرار گرفت. 

وی در مورد شرایط این روزهای تکواندو به گفت: ابتدا باید بگویم خوشحالم در خانه تکواندو هستم، این رشته در خون من است و هرگز از من جدا نخواهد شد. خدا را شکر هادی ساعی به خانه خود بازگشته است؛ او واقعا دلسوز است و مسیر خوبی را طی می کند. بی شک با حضور ساعی شاهد روزهای خوبی در تکواندو هستیم. من نیز به عنوان عضوی از جامعه تکواندو از نظر فنی فعالیت خود را آغاز کرده ام سعی دارم باعث پیشرفت روزافزون تکواندو شوم.

پیشکسوت تکواندو در ادامه بیان کرد: هادی ساعی به دلیل همدلی که دارد و تعداد دوستدارانش، قطعا می تواند تکواندو را در مسیر موفقیت سوق دهد. تکواندو ایران در جهان ریشه دارد و می دانم که این رشته ورزشی مجددا به روزهای اوج خود باز می گردد؛ البته این مهم به جز همدلی میان اهالی تکواندو میسر نمی شود.

مدیر فنی تیم های تکواندو استان هرمزگان در خصوص وضعیت تکواندو در این استان، بیان کرد: حدود 10 سال از تکواندو استان دور ماندم و از دید من باید پیشرفت خوبی حاصل شود. 10 سال پیش تکواندو استان هرمزگان جزو 3 تیم برتر کشور بود و حتی در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت کردیم. مطمئنا برای برون رفت از این شرایط باید مسیر درست را در کنار یکدیگر برویم تا به روزهای خوب خود برگردیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده