سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم نصری نژاد با حضور رئیس فدراسیون تکواندو

مراسم بزرگداشت مرحوم حمید نصری نژاد با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در شهر تنکابن استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، مراسم اولین سالگرد درگذشت زنده یاد حمید نصری نژاد داور و مدرس بین المللی فدراسیون، از اساتید باتجربه و نامی مازندران (جمعه 18 شهریور ماه)  با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران، اسکندری رییس هیات تکواندو تنکابن،  بیژن مقانلو سرمربی، مجید افلاکی، نعیما خواجوی و مسعود حجی زواره مربیان تیم ملی و ملی پوشان تکواندو ایران، علیرضا میرزایی مشاور تکواندو مازندران، قربانعلی براری مسئول تکواندو غرب استان، مهرداد ساعدی رییس هیات تکواندو عباس آباد و همینطور با حضور خانواده آن مرحوم در سالن امام رضا شهر زادگاه اش برگزار شد.

نفجم ابتدای سخنرانی خود، حضور گرم و صمیمی رئیس فدراسیون، اعضا کادر فنی و تیم ملی را در اولین سال درگذشت مرحوم نصری نژاد را خیر مقدم گفت و در ادامه بیان کرد: نصری نژاد یکی از افراد متعهد و مسئولیت پذیر در تکواندو بود و نه تنها در مازندران بلکه در فدراسیون هم با همه وجود برای این ورزش المپیکی از جان مایه می گذاشت. مطمئنم الان با حضور افراد نام آور و قهرمانان جهان و آسیا روحش شاد و در آرامش است.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، در ادامه بیان کرد: یکی از صفات  بارز هر داوری دانش فنی و اخلاق مداری است که مرحوم نصری نژاد هر 2 این شاخصه را داشت. امیدوارم که برای همیشه نام و یادش در تکواندو زنده بماند. مطمئنا شاگردان و تکواندوکاران این مسیر را باید سر لوحه کار خویش قرار دهند.

در ادامه از سوی هیات تکواندو مازندران به همسر و 2 دختر مرحوم نصری نژاد با اهدای لوح تصویر آن مرحوم به پاس تمام تلاش ها و خدمات ارزنده اش در تکواندو تنکابن و مازندران قدردانی شد.

و در پایان به رسم یاد بود به هادی ساعی رئیس فدراسیون، اعضا کادر فنی و ملی پوشان تکواندو ایران با اهدای قاب عکسی از  قشنگترین لحظه ثبت شده مدال آوری هر ورزشکار تقدیر و قدردانی شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده