سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس,

مراسم یادبود شهدای گرانقدر و جانبازان برگزار شد/ساعی: یاد و نام شهدا همیشه باید زنده نگه داشته شود

رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم گرامیداست شهدا و جانبازان گفت: شهدا و جانبازان نظر کرده های خداوند هستند و وظیفه ما است که یاد و نام این عزیزان را همیشه زنده نگه داریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم یادبود شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس به میزبانی فدراسیون تکواندو، امروز چهارشنبه 30 شهریور ماه برگزار شد.

در این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون، حسین حسین زاده سرپرست دبیری، مهروز ساعی مشاور امور بانوان فدراسیون، سرهنگ کاظم حق شناس مدیرکل ورزش تربیت بدنی وزارت دفاع، سید حسین عباسی، علی نوری و محمد نوذری روسای کمیته های، امور استان ها و مجامع، آموزش و مسابقات، نادر خدامرادی مسئول دانشگاه علمی کاربردی تکواندو، علی اشرف قنبری دبیر کمیته مسابقات و جمعی از پیشکسوتان حاضر شدند.

همچنین خانواده معظم شهدا امیر سبزعلی گل و خانواده شهید والامقام اسرافیل شیخی در این مراسم حضور یافتند. در کنار خانواده معظم شهدا، سید حمید سرابی، رسول بایرامی، محمد خدادادی،سید حسین حسینی، غلامرضا آقاکثیری و اصغر فتحی در مراسم گرامیداشت توسط هادی ساعی رئیس فدراسیون و مسئولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر اظهار کرد: ابتدا به نوبه خودم آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم. هفته دفاع مقدس منحصر به یک هفته نیست و باید یاد و خاطره شهدا در تمامی روزهای هفته زنده نگه داشته شود. من پای خانواده معظم شهدا را می بوسم و جابنازان گرانقدر روی چشمان من جا دارند.

او ادامه داد: شهدایی که از میان ما رفته اند، انسان های وارسته و پاکی که همگی دستچین شده و نظر کرده های خداوند متعال بوده اند. مطمئنا در کنار شهدا جانبازان جنگ تحمیلی نیز برترین آدم های روی زمین بشمار می روند. شهادت و جانبازی سعادتی است که نصیب هرکسی نمی گردد. کمتر کسی است برای حفاظت از جان، مال و عزیزان خود به دل جبهه می زند و از گرانبهاترین زمان عمر خود می گذرد. امروز در خدمت کسانی هستیم که بهترین روزهای عمر خود را در جبهه و جنگ گذاشته اند. 

ساعی در پایان اظهار کرد: همه ما باید از شهدا درس بگیریم. جامعه تکواندو 500 شهید دارد که به عنوان تکواندوکار بابت آن به خود می بالیم. امیدواریم شهدا در آخرت وساطت ما را بکنند. همچنین امیدوارم لیاقت تشکر از شهدا را داشته باشیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده