سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حسن زاده: به توانایی کادر فعلی ایمان قلبی دارم

بنیان گذار تکواندو استان البرز گفت: هیات تکواندو استان البرز با کسب بیش از 400 مدال بین المللی و 170 جام قهرمانی کارنامه وزینی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان البرز،ابوالقاسم حسن زاده بنیان گذار تکواندو استان البرز که غریب به 4 دهه از قدمت آن میگذرد با گریزی بر چگونگی تشکیل تکواندو استان در قالب شهرستان کرج در سال 54 گفت: از همان زمان به استعداد ،توان و قدرت این خطه ایمان داشتم و همواره البرز را قطب تکواندو کشور می دانم زیرا طی 46 سال فعالیت بیش از 170 جام قهرمانی طراز اول در هیات استان موجود است.

وی در ادامه گفت : البرز جز معدود استان هایی است که دارای استاد بزرگ های بیشماری است و کسب بیش از400 مدال بین المللی کارنامه بسیار وزینی را به جای گذاشته است و با وجود تغییرمدیران در طول دوران مختلف جایگاه ویژه خود را حفظ کرد و رو به بالا و رشد حرکت کرد .

حسن زاده افزود:همواره برای مدیران در راس این هیات تهعد،تخصص و پشتکار آرزو کرده ام،در واقع اگر مدیری این خصایص را نداشته باشد قدم به این عرصه نگذارد زیرا مسیر سختی پیش روست و باید با فعالیت مستمر  و برنامه عمل کرد. خوشبختانه در چند ماه اخیر شاهد فرایند خوبی در هیات استان بوده ایم و همه عزیزانی که در طی سالها برای تکواندو استان زحمت کشیده اند را دوست داشته ام و از سوی بنده ازتایید نسبی برخوردارمی باشند و تیم فعلی نیز کارهای بزرگی انجام داده اند که میتواند مکمل راه مسئولین سابق باشد،در هین راستا به مدیران فعلی که از پیکره قهرمانان و مدیران هستن ایمان و اعتقاد قلبی دارم.

بنیان گذار تکواندو البرز گفت: با توجه به عملکردی که طی مدت کوتاه از دست اندکاران امر هیات دیدم کمابیش مشخص است که برنامه ها و طرح های پخته و قابل اجرایی  در دست اقدام است،مطمن باشید چون نیروهای کار بلد  عاشقی در راس هستند به زودی شاهد خبرهای خوبی از تکواندو استان خواهیم بود.

حسن زاده تصریح کرد:با توجه به آمار موجود مربیان بسیاری در سطح استان فعالیت می کنند،در همین راستا از همه عزیزانی که در این کسوت مشغول پرورش آینده سازان تکواندو هستند میخواهم به شغل خود عشق بورزند و به نسبت به رشته المپیکی تکواندو عالم باشند و همواره در مسیر بروز رسانی قرار گیرند و مطلقا نگاه مالی و منبع کسب درآمد نگاه نکنند زیرا تکواندو ورزش دل است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر مربیان از این رشته پرجمعیت به عنوان ابزار مالی استفاده کنند قطعا دوام چندانی نخواهند داشت و نگاه بیزنسی به این رشته باعث از بین رفتن جایگاه آن خواهد شد و مربیان راه به جایی نخواهند برد.

حسن زاده متدکر شد:خوشحالم که نتایج زحماتم در طی این سال ها  به بهترین شکل ممکن بروز پیدا کرده است،کسب بیش از 400 مدال بین المللی و پرورش قهرمانانی که تعداد آن نیز از 100 گذشته است گواه بر این مهم است که ما عاشقان این راه را تربیت کرده ایم و این حجم از وجود نام آوران در استان تکواندو خیز البرز نشان دهنده استعدادهای فراوان است.

پیشکسوت تکواندو البرز با ابراز ناراحتی از نداشتن خانه و پایگاه اختصاصی برای تکواندو استان خطاب به مسئولین ارشد ورزش استان بیان کرد: همگان اذعان دارند رشته المپیکی تکواندو دین خود را در همه ادوار به کشور ثابت کرده است،با توجه به آمار موجود فدراسیون تکواندو پرشهیدترین فدراسیون کشور بوده است،و البرز نیز جز استان های پیشرو در این خصوص بوده است،تعداد افتخارآفرینی هایی که قهرمانان این رشته برای استان البرز به ارمغان آورده است نشان می دهد دینشان را ادا کرده اند. بنابراین خانواده 54 هزار نفری تکواندو ُمحق داشتن خانه ای در خور است و حال نوبت مسئولین است که به مطالبه به حق تکواندو البرز لبیک بگویند و علاوه بر اختصاص خانه اختصاصی نسبت به مجهز نمودن و قرار دادن امکانات در اختیار تکواندوکاران اقدام نمایند.

وی در پایان گفت: از همه عزیزان میخواهم از گروهی که با برنامه و طرح و ایده پا به گود گذاشتند و دغدغه تکواندو را دارند حمایت کنند تا در آینده نیز شاهد بهترین اتفاقات در این هیات مدعی البرز باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده