سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل از خانواده شهیدان دانش آموز تکواندوکار بوشهری

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر از برگزاری مسابقات انتخابی خردسالان پسر استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر ؛ سید جلال سید مردانی رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر با بیان مطلب فوق گفت: مسابقات انتخابی خردسالان پسر استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعه اول مهرماه با حضور 180 تکواندوکار از سراسر استان در سالن فجر بوشهر برگزار شد.

وی افزود: مسابقات با حضور خانواده شهدای دانش آموز تکواندوکار سجاد تنگستانی فرد و عباس مرادی و با تجلیل از این عزیزان افتتاح شد.

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر بیان کرد : برگزاری چنین اقدامات فرهنگی سرآغاز فصلی نوین را در مسابقات تکواندو استان رقم خواهد زد.

سید مردانی افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در جمهوری اسلامی یک راهبرد مهم است که برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها و تجلیل از این عزیزان گامی مؤثر در این راستا است.

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر خاطر نشان کرد: تداوم راه و خط شهدا و دفاع مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است و امروز راهبرد فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد جهاد تبیین مهمترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمنان است که باید جدی گرفته شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده