سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: تکواندو استان البرز با همدلی به روزهای اوج برمی گردد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو استان البرز پتاسیل بازگشت به روزهای اوج با همدلی اهالی این رشته ورزشی را داراست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی  هیات تکواندو استان البرز، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد:باید گفت استان البرز به عنوان یکی از مدعیان همیشگی همواره به عنوان قطب تکواندو کشور معرفی شده است از همه اهالی تکواندو استان البرز  درخواست دارم با همدلی و تلاش گسترده، تکواندو این استان را به اوج بازگردانند.

ساعی با تقدیر از مدیران سابق عنون کرد: در همه ادوار شاهد کارهای بزرگ و قابل توجه ای در استان البرز بوده ایم و امیدوارم تکواندو البرز را همواره در حال رشد و ارتقا ببینیم.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: یکی از بزرگترین پتانسیل های استان آموزش و پرورش ها و شهرداری استان ها است؛ از مسئولین امر میخواهم با انعقاد تفاهم نامه با آموزش پرورش و شهرداری نیز از امکانات و قابلیت ها این 2 ارگان استفاده کنند.

همچنین بهزاد فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو ضمن تبریک به محمدانصاف دوست بیان کرد: با توجه به پتانسیل قوی خانواده بزرگ تکواندو از رئیس جدید هیات میخواهم از همه ظرفیت استان استفاده نمایند.

وی با اشاره به بزرگی و جمعیت بالای تکواندوکاران استان البرز گفت: همه ارکان هیات دست به دست هم دهند تا هیات پرجمعیت و پر افتخار تکواندو بهترین عملکرد را داشته باشد، کما اینکه در طی چند ماه اخیر شاهد اجرایی شدن برنامه های خوبی به سرپرستی سید رضا سیدیان و دست اندرکاران تکواندو بوده ایم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده