سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل از علیرضا بخت قهرمان پاراتکواندو آسیا

مراسم تجلیل از پاراتکواندوکار بوشهری که عنوان قهرمانی مسابقات پاراتکواندو آسیا و مدال طلا را کسب کرد در بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، آئین تجلیل از علیرضا بخت قهرمان پاراتکواندو آسیا صبح روز پنجشنبه 21 مهرماه در محل سالن دو هزار نفری بوشهر برگزار شد.

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر در این آئین بیان کرد: خوشبختانه استعدادهای خوبی در تکواندوی بوشهر وجود دارد که علیرضا بخت یکی از این ورزشکاران است که توانست عنوان قهرمانی مسابقات پاراتکواندو آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و گراند پری بلغارستان را کسب کند.

وی گفت: بخت با کسب مدال طلا و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرید و با این کار خود روح شهدا را شاد و خرسند کرد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر افزود: افتخار یک کشور در میادین ورزشی این است که پرچمش در مسابقات مختلف برافراشته شود که این ورزشکار با تلاش ، همت و سخت کوشی خود توانست با کسب عنوان قهرمانی ، پرچم عزیز و پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورد.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان استان بوشهر به خصوص استاندار انقلابی و ورزش دوست تقاضا دارم که توجه ویژه ای به این قهرمانان داشته باشند تا سایر ورزشکاران نیز ترغیب شوند و با تلاش و کوشش خود بتوانند مقام های شایسته ای را کسب کنند.

گفتنی است، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ، اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر ، مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان بوشهر و جمعی از مسئولان هیات در آئین تجلیل از قهرمان پاراتکواندو آسیا حضور داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده