سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مقانلو: در برگزاری انتخابی تیم ملی وسواس به خرج دادیم/ علاقمندان تکواندو صبور باشند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برترین های تکواندو ایران اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص برگزاری رقابت های انتخابی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک، بیان داشت: در برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو وسواس به خرج دادیم، چراکه قصد داشتیم تیمی را به رقابت های قهرمانی جهان اعزام کنیم که از تمامی جهات خیالمان راحت باشد. مطمئنا برترین های تکواندو ایران در ترکیب تیم ملی حضور دارند و هدف ما  بر این است از 32 نفر برتر جهان رفته رفته بازیکنان را به جمع 16 نفر و سپس به جمع 5 نفر برتر سوق دهیم تا به المپیک پاریس برسیم.

وی افزود: سال 2023 برای تکواندو ایران سال متفاوتی خواهد بود چراکه در هر وزن 4 مدعی در اوزان المپیکی داریم که روی روند رو به رشد ما تاثیرگذار می گذارد. با توجه به برنامه ریزی هایی که داریم امیدواریم به اهدافی که مدنظر داریم برسیم و نهایتا تیم بسیار خوبی را به رقابت های پیش رو اعزام کنیم. 

وی درباره سیستم های الکترونیکی جدید در جام خلیج فارس، تصریح کرد: جا دارد از فدراسیون تکواندو بابت بکارگیری سیستم تمام ایرانی تشکر کنم. تجهیزات جدید لیگ با نمونه های روز دنیا برابری می کند و کیفیت بسیار خوبی دارند. امتیازات شفاف تر است و بازیکنان دقیقتر عمل می کنند که این مورد باعث خوشحالی است. 

سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد ملی پوشان در رقابت های هفته اول و دوم جام خلیج فارس، اظهار کرد: شرایط ملی پوشان به سبب حضور در اردو و تمرینات پرفشار نسبت به سایرین متفاوت بود و طبیعی است در این رقابت ها اشتباهی هم از سوی آنها رخ دهد. با این حال از نظر من دیدارهای آن ها خوب بود و باید روی نقاط ضعفشان بیشتر کار کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص برنامه ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های جهانی مکزیک عنوان کرد: پیش از رقابت های جهانی سعی داریم ملی پوشان را به رقابت های آزاد پاکستان اعزام کنیم تا بازیکنان حاضر در تیم در کوران رقابت ها باقی بمانند و رنکینگ شان حفظ گردد؛ نهایتا در رقابت های جهانی نیز تیم ملی اعزام می شود و با توجه به 17 روز باقی مانده از گرندپری منچستر تا رقابت های جهانی  تمرینات همچنان ادامه دارد و وقفه ای در آن نخواهد بود.

مقانلو با اشاره به برگزاری رقابت های انتخابی پس از رقابت های جهانی مکزیک، عنوان کرد: ملی پوشانی که دارای رنکینگ هستند در اردوی تیم ملی می مانند و البته در نظر داریم یک رقابت انتخابی جهت حضور پرقدرت در رقابت های جهانی باکو و بازی های آسیایی هانگژو میان ملی پوشان و افراد تازه وارد به تیم ملی برگزار کنیم.

وی در پایان متذکر شد: تا جاییکه بتوانیم بازیکنان را در اردوی تیم ملی تا مسابقات جهانی مکزیک نگه می داریم و کسی حذف نخواهد شد. بعد از رقابت های جهانی ملی پوشان در رقابت های جهانی سیزم حاضر خواهند بود. از علاقه مندان و اهالی تکواندو درخواست دارم این روزها کمی صبوری کنند؛ مطمئنا صبر و شکیبایی در راهی که داریم می تواند گره گشا باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده