سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان:

رقابت های انتخابی معادلات را برهم زد/ سطح فنی لیگ ارتقای چشمگیری داشته است

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: با وجود به مشخص شدن نفرات اوزان هشتگانه جهانی، ممکن است در برخی اوزان اعزامی انجام نشود.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی مکزیک، عنوان کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان با حضور 14 ملی پوش برگزار شد و در پایان نفرات  منتخب مشخص شدند. باید بگویم گاهی رقابت های انتخابی معادلات ذهنی کادر فنی را برهم می زند.

او ادامه داد: با بررسی عملکرد ملی پوشان و نتایج حاصله، سعی کردیم برترین ها را در اوزان هشتگانه جهانی معرفی کنیم. به بازیکنان منتخب اعلام شد احتمالا در تمامی اوزان اعزام به رقابت های جهانی انجام نشود و این موضوع باید در کمیته فنی بررسی گردد. 

مداح درباره شرایط ملی پوشان در رقابت های جام کوثر، بیان کرد: باتوجه به بازگشت ملی پوشان از رقابت های بین المللی لبنان و گرمازدگی برخی از آن ها، عملکرد دچار نوسان در جام کوثر شد. با این حال نرگس میرنوراللهی، اکرم خدابنده، زینب اسماعیلی و سایر ملی پوشان عملکرد قابل قبولی در لیگ داشتند. از دید من سطح فنی لیگ روز به روز در حال ارتقا و پیشرفت است و می توان گفت 90 درصد بازیکنان و مربیان با قوانین داوری جدید خود را سازگار کرده اند که جای خوشحالی دارد چراکه این روند به اعتلای شرایط تیم ملی کمک شایانی می کند. 

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به عملکرد رضایت بخش اکرم خدابنده و ناهید کیانی 2 نماینده ایران در رقابت های گرندپری منچستر، اظهار کرد: هر 2 ملی پوش در رقابت های انتخابی عملکرد خوبی داشتند و رقابت های گرندپری در صورت صدور روادید و اعزام می تواند برایشان مفید واقع شود. همیشه اشاره کرده ام رقابت های گرندپری مانند یک المپیک کوچک است که برترین ها در آن حاضر می شوند و هر دیدار در آینده می تواند برای نمایندگان موثر باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده