سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیروزی نماینده بوشهر در ایستگاه پایانی مرحله اول لیگ تکواندو نونهالان کشور

تیم هیات تکواندو کنگان نماینده بوشهر از صعود به مرحله دوم علی رغم پیروزی در ایستگاه پایانی دور مقدماتی، ناکام ماندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر اظهار کرد: ایستگاه پایانی از دور مقدماتی یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان دختر "جام شکوفه‌های تکواندو" پنجشنبه دوازدهم آبان ماه با برگزاری دیدارهای هفته های ششم و هفتم در خانه تکواندو پیگیری شد که در نهایت تیم هیات تکواندو کنگان نماینده بوشهر در اولین سال حضور خود در این رقابت ها از صعود به مرحله دوم باز ماند.

سید مردانی افزود: تیم هیات تکواندو کنگان در رقابت های لیگ نونهالان دختر کشور در هفته ششم به مصاف تیم تکواندو لوکس شمشیری یاس رفت که با نتیجه ۷ بر ۳ برابر این تیم شکست خوردند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر، در هفته هفتم و پایانی از دور مقدماتی این رقابت‌ها ، نماینده استان بوشهر برابر تیم آکادمی نسیبه شهبازی قرار گرفت که در نهایت نماینده بوشهر با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست داد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر همین اساس در گروه دوم تیم های هیات تکواندو لاهیجان، هیات تکواندو کنگان، غفاری تاکستان، آکادمی شهید حمزه، آکادمی نسیبه شهبازی، هیات تکواندو استان قم، لوازم خانگی کن و لوکس شمشیری یاس با یکدیگر به صورت متمرکز در تهران به رقابت پرداختند و در نهایت لوازم خانگی کن و غفاری تاکستان با کسب 18 امتیاز و تیم لوکس شمشیری یاس به عنوان تیم سوم وکسب 16 امتیاز به مرحله بعدی راه یافتند.

هدایت تیم نونهالان هیات تکواندو شهرستان کنگان در این رقابتها را سارا احمدزاده به عنوان سرمربی و زهرا حسن پور به عنوان مربی بر عهده داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده