سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان، مکزیک-8

خواجوی: همه اعضای تیم ملی آماده مبارزه با بهترین‌های جهان هستند

مربی بدنساز تیم ملی تکواندو گفت: برنامه‌های آماده سازی تکواندوکاران طبق برنامه پیش رفت و در شرایط فعلی ملی پوشان آماده مبارزه با بهترین‌های جهان هستند.

دکتر نعیما خواجوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به اختلاف ساعت تهران با محل برگزاری مسابقات و همچنین فاصله طولانی پرواز برنامه‌های خود را طراحی کرده ایم و به همین دلیل هم چند روز زودتر اعزام می‌شویم تا کارهای نهایی خود را در شهر محل مسابقات اجرایی کنیم و در نهایت در روز مسابقه تکواندوکاران بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی افزود: همه اعضای تیم به لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی دارند و در تلاشیم این شرایط را بهینه کنیم. این درست که مسیر طولانی است، ولی معتقدم بدن انسان خیلی شگفت انگیز است و با هر شرایط سازگار می‌شود. بعد از ورود به مکزیک، در روز نخست برنامه‌های ریکاوری خواهیم داشت تا خستگی این سفر طولانی از بدن‌ها خارج کنند و پس از آن برنامه‌های تمرینی را پیگیری می‌کنیم. تمریناتی طراحی کرده ایم تا بدن‌ها را در اوج نگه دارد و ملی پوشان به شرایط خوب قبل از پرواز بازگردند.

خواجوی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد روزهای مسابقات زیاد است، بر اساس فاصله زمانی هر تکواندوکار تا روز مسابقه تمرینات انجام خواهد شد تا بدن‌ها افت نکند. برنامه‌های بدنسازی ما به صورتی طراحی شده تا اعضای تیم بتوانند بدون مشکل در یک  روز تا هفت مبارزه را انجام دهند.

بدنساز تیم ملی در پایان گفت: مجموعه کادر فنی تلاش زیادی داشت تا اعضای تیم طبق برنامه پیش رفته و با بهترین شرایط فنی و بدنی وارد مسابقه شده بتوانند بعد از افتی که در چند سال اخیر تکواندو ایران داشت، بهترین عملکرد راداشته باشند. من واقعاً به موفقیت این تیم خیلی امیدوارم.

شایان ذکر است تیم ملی تکواندو دوشنبه و سه شنبه هفته جاری جهت حضور در بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان راهی مکزیک می شود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده