سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نافع: هدفمان قرار گرفتن روی سکو است

سرپرست تیم نوجوانان دختر تکواندو آذربایجان شرقی گفت: با صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر، تلاش می‌کنیم روی سکو این رقابت‌ها قرار بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، سارا نافع سرپرست تیم نوجوانان آذربایجان شرقی اظهار داشت: خوشحالیم که با پیروزی در هفته هفتم موفق به صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر شده و در جمع 6 تیم برتر قرار گیریم.

وی گفت: سطح مسابقات بالا بوده و تیم‌های حاضر با بازیکنان خوب و آماده حضور یافتند و تیم ما هم از کادر فنی مجرب و تکواندوکاران خوب بهره برده و موفق شدیم تیم دختران آفتاب یکی از نمایندگان تهران را حذف و برابر تیم مدعی لوکس شمشیری هم به تساوی دست یافتیم.

سارا نافع که از هفته‌ دوم تا هفته پنجم به عنوان برترین سرپرست لیگ نوجوانان دختر انتخاب شده بود، افزود: مسابقات در مرحله نهایی سخت‌تر خواهد بود و هیچ حریفی آسان نبوده و ما هم از تیم های قدرتمند لیگ هستیم و تلاش می کنیم روی سکو قرار گرفته و برای رسیدن به این هدف مصمم هستیم.

تیم نوجوانان دختر هیات تکواندو آذربایجان شرقی در جام آینده سازان المپیک(لیگ برتر نوجوانان کشور) برابر تیم‌های هیات تکواندو گناوه، هیات تکواندو اردبیل و هیات تکواندو سیرجان به پیروزی رسیده و مقابل تیم های لوکس شمشیری تهران و دختران آفتاب تهران مساوی کرده و تنها شکست این تیم مقابل تیم غفاری تاکستان بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده