سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان مکزیک-12

حجی زواره: موفقیت در مکزیک دور از دسترس نیست

مربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی با ترکیبی از جوانی و تجربه راهی مسابقات قهرمانی جهان می شود و اگر اعضای تیم مطابق آنچه تمرین کرده اند، مبارزه کند، رسیدن به موفقیت در این رقابتها دور از دسترس نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود حجی زواره، به عنوان مربی اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می کند. مردی که سه دوره حضور در رقابتهای جهانی را به عنوان تکواندوکار تجربه کرده است. مسعود اولین بار در مسابقات ۲۰۱۳ پائوبلا مکزیک عضو تیم ملی شد، در ۲۰۱۵ چلیابینسک طلا گرفت و در ۲۰۱۷ موجو هم با وجود آسیب دیدگی روی سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت.

حجی زواره در زمان حضور در ترکیب تیم ملی در مجموع تورنمنت هایی که تجربه کرده، ۶۹ بار به میدان رفته که حاصل کسب ۵۵ پیروزی، ۱۴ شکست  بوده است. او حالا بعد از ۹ سال یکبار دیگر و این بار به عنوان مربی تیم ملی راهی مکزیک می شود.

مربی تیم ملی در این باره به روابط عمومی فدراسیون گفت: مسابقات جهانی را باید با نگاه دیگری دنبال کرد. یک تورنمنت سطح بالا با حضور بهترین های جهان، تکواندوکاران همه کشورها برای کسب بهترین نتیجه به میدان می آیند و در راستای کسب سهمیه المپیک امتیازات را به حساب خود واریز کنند. این رقابتها سختی خاص خود را دارد که کسب موفقیت در آن دور از دسترس نیست.

وی در خصوص شرایط اعضای تیم هم گفت: خدا را شکر هر چه به مسابقات نزدیک تر می شویم اعضای تیم آماده تر شده و به شرایط مدنظر کادر فنی می رسند و امیدواریم به کمک و یاری خداوند، همت اعضای تیم و دعای خیر مردم بتوانیم بهترین اتفاق را برای تکواندو ایران رقم بزنیم.

حجی زواره با اشاره به ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی گفت: تیم ما هم تیم جوانی است. در کنار با تجربه ها، چهار تکواندوکار جوان اعزام می شوند و ۵ عضو تیم هم اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می کنند. به همه اعضای تیم برای ارائه بهترین عملکرد امیدواریم، معتقدم تک تک ملی پوشان اگر روز مبارزه برابر با آن چیزی که تلاش کردند در تمرینات و بر اساس توانایی خود مبارزه کنند، می توانند هر رقیب را شکست داده و بهترین نتیجه را کسب کنند.

مربی تیم ملی در پایان گفت: چند روز زودتر به محل برگزاری مسابقات می رسیم تا با اجرای مرحله نهایی تمرینات بدنها با این فاصله زمانی و تفاوت آب و هوا هماهنگ شده بتوانند در روز مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند. تمامی اعضای تیم و کادر فنی همه توان خود را در تمرینات گذاشته و به واقع زحماتی زیادی کشیدند و امیدوارم بر اساس مزد زحمات خود را بگیرند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده