سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک

برخورداری: امیدوارم با مدال طلا، آغاز خوبی برای درخشش تیم ملی رقم بزنم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: با وجود اینکه در روز نخست به میدان می روم، امیدوارم با کسب مدال طلا، سرآغاز خوبی برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جهانی باشم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نماینده وزن ششم تیم ملی تکواندو برای دومین دوره متوالی مهران برخورداری است. تکواندوکاری که در ۲۰ سالگی حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر را تجربه کرد و بعد از یک دوره پر فراز و نشیب بازهم موفق شد جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را با عبور از رقابت های انتخابی بدست بیاورد.

اما پیش از این جوان شایسته قزوینی، ۱۱ تکواندوکار در وزن ششم تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شده اند که حاصل تلاش آنها 2 طلا و یک برنز بوده است. مجید افلاکی مرد عنواندار و پرافتخار تیم ملی تکواندو 3 دوره در وزن ششم به مسابقات جهانی اعزام شد و یک برنز کسب کرد. فرزاد عبداللهی مربی فعلی تیم ملی لبنان هم 2 بار اعزام شد و یک طلا به نام خود ثبت کرد و طلای دوم را هم مهدی خدابخشی کسب کرد. سید حسن زاهدی، مجید صالحی، علی حاجی پور، رضا مهماندوست، علی تاجیک، یوسف کرمی، امید عمیدی و پوریا عرفانیان هم از دست یابی به مدال بازماندند.

مهران برخورداری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط بدنی خود گفت: اردوی بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر شرایط بسیار خوبی در آستانه آغاز مسابقات جهانی دارم. کادر فنی تیم ملی برنامه ریزی بسیار خوبی برای اردوها داشتند و تمرینات در هر 2 بخش بدنسازی و فنی هدفمند و با برنامه طی شد که جا دارد از همین جا از مربیان تیم ملی تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: مکزیک، دومین حضور من در مسابقات قهرمانی جهان است، هدفم من کسب مدالی خوشرنگ است. باید از از تجربیاتی که در این چند ساله بخصوص دوره قبل رقابت های جهانی کسب کرده ام در این دوره به بهترین شکل استفاده کنم و بهترین عملکرد را ارائه دهم.

ملی پوش تکواندو در پایان گفت: از حریفان خود شناخت کافی دارم و  با برخی از آن ها چند بار مبارزه کرده و فیلم مبارزات سایر حریفان را نیز تهیه کرده ام و با کمک کادر فنی آنالیز می‌کنم.

برخورداری در مورد مبارزه در روز نخست مسابقات جهانی گفت: بازی در روز اول سختی های خاص خود را دارد ولی با تصویرسازی هایی که از قبل برای شرایط مختلف داشته ام، آماده ام تحت هر شرایطی بهترین عملکرد خودم را داشته باشم؛ امیدوارم در روز اول با گرفتن مدال طلا استارت خوبی بزنم و بهترین اتفاقات برای تیم ملی ایران رقم بخورد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده