سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

زارع: امیدوارم طلسم کسب طلا برای بانوان در مکزیک شکسته شود

مربی تیم ملی تکواندو گفت: شرایط ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان خوب است و به درخشش تک تک آن ها امیدواریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ندا زارع مربی فعلی تیم ملی تجربه حضور در مسابقات جهانی 2005 مادرید در ترکیب تیم ملی را  دارد. زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی و  مینو مداح به عنوان سرمربی در کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا 2022 چانچئون کره جنوبی اتفاقی تاریخی را رقم زدند و توانستند بر روی سکوی اول آسیا بایستند. کادر فنی باتجربه تیم ملی بانوان در تلاش است با عبور از دو نقره و برنزی که بانوان در آوردگاه جهانی کسب کرده اند، برای نخستین بار به نشان زرین جهانی دست پیدا کند. هدفی که زارع به تحقق آن خیلی امیدوار است. 

مربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد: سطح رقابت های جهانی واقعا بالا است و بازیکنان با جایگاه مناسب در رنکینگ جهانی این رویداد حاضر می شوند. با این حال بازیکنان تیم ملی در رویدادهای مختلفی شرکت کرده اند و توانستند امتیازات خوبی طی این مدت زمان  به دست بیاورند.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان در ادامه اظهار کرد: تمام امیدواری ما بر این است تک تک بازیکنان به روی سکو بروند و تلاش کادر فنی در این مدت بر این بود تا همگی در اوج آمادگی باشند تا نهایتا بهترین اتفاق رقم بخورد. من به رقابت های قهرمانی جهان مکزیک خوشبینم و امیدوارم طلسم کسب طلا برای بانوان در این رویداد شکسته شود.

زارع در پایان گفت: از مردم شریف ایران درخواست دارم برای موفقیت ملی پوشان ایران دعا کنند تا انشاالله بهترین اتفاقات برای تیم ملی بیافتد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده