سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر خبر داد:

فعالیت 6000 تکواندوکار سازماندهی شده در استان بوشهر

سید جلال سید مردانی گفت: 6000 تکواندوکار سازماندهی شده در استان بوشهر فعالیت می کنند که 60 درصد آن را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، برنامه زنده تلويزيوني شونشینی سيمای مركز استان بوشهر روز سه شنبه شب با حضور رييس هيات تكواندو استان و جمعی از قهرمانان بین المللی و ملی تکواندو استان بر روي آنتن رفت كه به انعكاس اخبار تكواندو، ارائه عملكرد فعاليت‌هاى این هيات در دو بخش همگانى و قهرمانى و معرفى قهرمانان پرداخت.

سیدجلال سید مردانی گفت: سال‌جاری، با برنامه انجام شده و اجرایی شدن سال خوبی برای هیئت تکواندو استان بوشهر بود و بعد از ۱۲ سال دوری در ليگ‌هاى دسته يك و برتر در هر دو گروه مردان و زنان حضورى پر رنگ داشته و دارند که موجب توسعه هرچه بيشتر اين ورزش در استان شده است. 

وی ادامه داد: سال جاری استان بوشهر میزبان مسابقات کشوری منطقه ۵ خردسالان و اردوی تیم ملی بزرگسالان ، قضاوت داوران استان در رقابت های بین المللی و کشوری ، کسب مدال های رنگارنگ و عناوین گوناگون در بخش های مختلف و همچنین کسب دو مدال طلا توسط علیرضا بخت در رقابتهای پاراگرندپری جهان و پاراآسیایی از جمله افتخارات و فعالیت های این هیات بوده است.

در ادامه این برنامه هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران روی خط زنده برنامه آمد و عنوان کرد: رویکرد فدراسیون حمایت از استان های کم برخوردار است و تسهیلات ویژه ای را برای این استان ها درنظر گرفته ایم، ما تلاش داریم با اعلام آمادگی استان ها میزبانی مسابقات را به آنها واگذار کنیم و مربیان سازنده تکواندو که ورزشکار به اردوی تیم ملی معرفی کنند، به کادر فنی اضافه خواهند شد.

رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: بوشهر ظرفیت زیادی در ورزش تکواندو دارد، از بخش‌های خصوصی تقاضا داریم برای حمایت از قهرمانان شهرشان وارد میدان شوند و برای آینده سرمایه‌های بوشهر و کشور هزینه‌هایی انجام بدهند.
ساعی با اشاره به حضور مربیان تیم های ملی طی یک سال‌ گذشته در شهر بوشهر جهت استاژهای فنی و دوره های داوری و مربگیری، بیان کرد: اجرای این برنامه یک اتفاق خوب برای ورزش استان بود و باعث ارتقای سطح فنی تکواندوی استان بوشهر شد.

در اين برنامه چالش هاي موجود در ورزش تكواندو، نبود منابع مالى،عدم حمايت مناسب مالى در قالب حامی مالی تيم ورزشى كه از مشكلات عمده هيات محسوب مي‌شود مطرح گرديد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده