سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

انصاف دوست: خانواده بزرگ تکواندو شایسته تکریم هستند

رئیس هیات تکواندو استان گفت: امیدوارم با مساعدت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خدمات شایانی به خانواده تکواندو ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، در حاشیه برگزاری لیگ نوجوانان و نونهالان در بخش دختران محمد انصاف دوست رئیس  و مسئولین هیات با خانواده های تکواندوکاران دیدار و گفتگو کردند.

انصاف دوست ضمن عذرخواهی بابت کمبود امکانات  و عدم امکان پذیرایی از والدین گفت: خانواده ها و تکواندوکاران به عنوان سرمایه های این هیات شایسته تکریم میباشند، امید آن دارم تا با حمایت های  بهزاد فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان که از جنس ورزش میباشند و همواره دغدغه ورزشکاران را دارد مشکلات و موانع موجود برطرف گردد و خدمات شایانی به آنها ارائه دهیم.

سکان دار تکواندو البرز گفت: از زمان حضور فروغی در مسند ریاست اداره کل ورزش، این هیات مورد حمایت و عنایت ویژه ایشان قرار گرفته است و موجبات دلگرمی ما را فراهم آورده است، امیدوارم با ادامه این روند شاهد پیشرفت بیش از پیش تکواندو استان و تدام افتخار آفرینی برای استان نامدار البرز در عرصه ورزش باشیم.

وی در ادامه گفت: چنانچه با نظر مساعد و پیگیری مسئولین ارشد ورزش استان موفق به اخذ مجوز در اختیار قرار گرفتن سالن البرز به عنوان خانه تکواندو و پایگاه قهرمانی را داشته باشیم، تلاش خواهیم کرد تا امکاناتی در خور و شایسته خانواده پر افتخار تکواندو فراهم آوریم.

انصاف دوست افزود: بنا داریم  با ایجاد زیر ساخت های لازم امکان تماشای رقابتهای داخل سالن  از طریق پخش مستقیم در روز برگزاری مسابقات بانوان را نیز برای پدران فراهم نماییم.

شایان ذکر است در پایان والدین و خانواده های تکواندو نیز بیان داشتند: حاضر به همکاری و ارائه هر گونه خدماتی در حوزه تخصصی فعالیت های خود به هیات استان می باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده