سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

میرنوراللهی: تمام توانم را برای موفقیت در رقابت های جهانی بکار می گیرم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: رقابت های جهانی میدان بزرگی است اما من نیز به توانایی ها و انگیزه ام ایمان و اعتقاد دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نرگس میرنورللهی متولد سال 1381 نماینده ایران در وزن 62- کیلوگرم در رقابت های قهرمانی جهان مکزیک 2022 خواهد بود. میرنوراللهی بالاتر از مدعیان توانست فیکس تیم ملی برای این میدان بزرگ شود.

پیشتر وزن 62- کیلوگرم در گروه بانوان برای تیم ملی تکواندو ایران در رقابت های جهانی با مدال همراه شده است؛ در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017/موجو- کره جنوبی علیزاده با حضور در فینال وزن 62- کیلوگرم توانست مدال نقره کسب کند. حالا نوراللهی در نظر دارد پس از 5 سال در این وزن به مدال ارزشمندی دست یابد.

میرنوراللهی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: مطمئنا رقابت های جهانی میدان بسیار بزرگی و همه رقبا با تمام توان ظاهر می شوند. هیچکسی را نمی توان دستکم گرفت و همه از انگیزه بالایی برای مدال آوری برخوردار هستند که البته من نیز از این قائده مستثنی نیستم و می خواهم در این رقابت ها بدرخشم.

او ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را در این رقابت ها بگیرم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با تلاش ها و کمک های بی دریغ کادر فنی به سطح خوبی رسیده ایم. از میزان سطح رقبا آگاه هستم اما به توانایی های خودم نیز اشراف دارم که امیدوارم بهترین نتیجه برای من و همه ملی پوشان رقم بخورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده