سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

صف آرایی 3 نماینده ایران برابر قهرمانان نامدار در رقابت های قهرمانی جهان مکزیک

در روز دوم رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی مکزیک با حضور 3 نماینده ایران در اوزان 62-، 67- و 87- کیلوگرم برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از امروز دوشنبه 23 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز شده است و در روز دوم مسابقات، ایران 3 نماینده خواهد داشت.

در گروه بانوان، سیده نرگس میرنوراللهی در وزن 62- کیلوگرم، 41 شرکت کننده حضور دارند و نماینده تکواندو کشورمان در دور نخست با استراحت مواجه شده است و در مرحله بعدی باید برابر برنده «کارولین جلسویک» از نروژ و یا «آلیشیا والدز» از پاراگوئه قرار بگیرد. در سمت جدول میرنوراللهی نمایندگان کره جنوبی، هند و «اشلی کرایولد» حریف قدرتمند کانادایی و نفر دوم رنکینگ جهانی حضور دارد.

زینب اسماعیلی دیگر نماینده ایران در وزن 67- کیلوگرم خواهد بود که در دور اول باید با «لورن ویلیامز» از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ رو به رو شود؛ نایب قهرمان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه در صورت برتری برابر این رقیب قدرتمند مقابل برنده دیدار نمایندگان پورتوریکو و صربستان قرار بگیرد. در این وزن 35 تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در گروه آقایان نیز، ابوالفضل عباسی قهرمان رقابت های جهانی صوفیه بلغارستان 2022، در وزن ۸۷- کیلوگرم در دور اول مقابل «انریکه پرز» از کوبا به میدان می رود و در صورت پیروزی برابر «میگوئل ماتینز» نفر اول رنکینگ جهانی مبارزه می کند. در سمت جدول عباسی نمایندگان صربستان و آذربایجان حاضر هستند. در این وزن نیز 41 تکواندوکار حضور دارند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و  نعیما خواجوی مربیان تیم ملی خواهند بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده