سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حسین زاده: کاغذ از فرایند آزمون های فدراسیون تکواندو حذف خواهد شد

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو از تحول در برگزاری آزمون های فدراسیون خبر داد.

حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو با بیان مطلب فوق عنوان کرد: تاکنون در هر آزمونی ممتحنین طبق روش گذشته از برگه استفاده کرده اند اما با در نظر گرفتن تمام ابعاد بویژه بعد زیست محیطی و البته اصلاح و بهینه سازی فرآیند برگزاری آزمون، در رویکرد جدید نمره گذاری بصورت آنلاین توسط ممتحنین ثبت و متقاضی نیز بلافاصله پس از ثبت نتایج، گواهینامه خود را در صفحه شخصی بانک اطلاعاتی مشاهده می کند و در صورت تمایل می تواند گواهینامه را با کیفیت و روش دلخواه چاپ و بهره برداری نماید. البته پس از اجرا نقاط ضعف و قوت این روش بررسی و اصلاحات لازم انجام خواهد شد.

حسین زاده ادامه داد: جهت راستی آزمایی و استعلام کمربند در این روش از QR کد استفاده خواهد شد که در هر زمان و مکانی که متقاضی بخواهد، دسترسی به گواهینامه و تاییدیه فدراسیون امکان پذیر است. در فرآیند برگزاری آزمون در بخش فنی برگزاری به شیوه جدید خواهد بود و تغییرات و پویایی آزمون در دستور کار کارگروه آزمون فدراسیون قرارگرفته است. در بخش اجرا نیز روند استفاده از کاغذ حذف و امتیازات و سیستم نمره دهی به صورت آنلاین توسط ممتحنین انجام خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در پایان اظهار کرد: یکی از خواسته های تکواندوکاران کارت شناسایی است که شامل اطلاعات فنی و درجات فرد باشد که با بررسی و پیگیری های انجام شده به زودی کارت شناسایی به صورت PVC (جیبی) چاپ و با امکانات و تسهیلات ویژه در اختیار تکواندوکاران قرار می گیرد که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده