سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

غلامی: مسابقات تکواندو ارتش های جهان با تجهیزات داخلی برگزار خواهد شد

مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) گفت: برای اولین بار می‌خواهیم از تجهیزات داخلی برای برگزاری مسابقات استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سردار نعمان غلامی مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) در نشست خبری که در محل ساختمان شهید شیرازی برگزار شد، اظهار کرد: بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) با حضور ورزشکاران ۱۰ کشور در دو رشته کیوروگی و پومسه از ۲ تا ۷ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی و همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی در مورد علت برگزاری این مسابقات در ایران گفت: این رویداد بین المللی پیشینه خوبی در جمهوری اسلامی ایران دارد. کشور ما 3 دوره میزبان برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) بوده است و توانسته ایم قابلیت و توانایی خود را در برگزاری این مسابقات به همه نشان دهیم.

غلامی در ادامه خاطرنشان کرد: کشورهای قزاقستان، اسپانیا، پاکستان، برزیل، اسلوونی، کامرون، روسیه، نپال، عمان و ایران در بیست و ششمین دوره این مسابقات حضور دارند. در بین این کشورها روسیه و قزاقستان جزو کشورهایی هستند که توانایی و پیشینه قوی ای در تکواندو دارند و به طور حتم حریفی جدی برای جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) ادامه داد: تیم منتخب جمهوری اسلامی با فرآیند و هم افزایی با نیروهای مسلح در این دوره از مسابقات طی مسابقات انتخابی از بین فرماندهان سپاه، نیروهای مسلح و دفاع گزینش شدند. تیم منتخب کشورمان از 2 ماه پیش خود را برای این مسابقات آماده کرده تا بتواند برای ایران افتخار آفرینی کند.

وی تصریح کرد: تیم کیوروگی زنان و مردان و پومسه مردان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

غلامی تأکید کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات فردا چهارشنبه دوم آذرماه در ورزشگاه آزادی و با حضور مسئولان لشگری و کشوری آغاز خواهد شد.

مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزبان برگزاری چهارمین دوره تکواندوی قهرمانی نظامیان جهان هستیم و در 3 دوره قبل از این رقابت‌ها نیز حضور داشتیم، سعی کردیم با استفاده از بهترین کادر فنی از سوی نیروهای مسلح، ارتش و سپاه در این دوره قهرمانی خود را تکرار کنیم.

وی در ادامه گفت: یکی از تفاوت‌های این دوره با گذشته این است که در دوره‌های قبل تجهیزات را از خارج از کشور برای مسابقات می‌آوردیم اما با توکل به خدا توانسته ایم تمامی وسایل مورد استفاده در این مسابقات را بومی کرده ایم که مورد تأیید سیزم نیز قرار گرفته است.

مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) در پایان خاطرنشان کرد: با برگزاری این رقابت‌ها به دنبال این هستیم به همه دنیا ثابت کنیم از طریق ورزش می‌توانیم جمهوری اسلامی ایران را بهتر از گذشته به همه معرفی کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده