سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو ارتش های جهان-تهران؛

بانوان ایران بر بام جهان ایستادند/ برزیل و روسیه دوم و سوم شدند

تیم ملی تکواندو کشورمان در بیست و ششمین دوره رقابت های ارتش های جهان با کسب مجموعا 8 مدال به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره  از رقابت ها با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۱۲ کشور به میزبانی ایران و در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران به مدت 3 روز در 2 گروه بانوان و آقایان برگزار شد که تیم ملی بانوان کشورمان بعد از آقایان با کسب 8 مدال به عنوان قهرمانی دست یافت.

بانوان تکواندوکار با کسب 4 طلا، 3 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم برزیل 2 طلا و 2 نقره نایب قهرمان شد. تیم روسیه با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان سومی دست یافت.

همچنین جایزه برترین مربی به زهرا شهریاری سرمربی تیم ملی ایران، عنوان برترین بازیکن به «تاتیانا مینینا» از روسیه، عنوان برترین داور به «ناژدا پتروا» از روسیه و «زهرا زینال زاده» از ایران رسید. تیم کامرون عنوان کاپ اخلاق را تصاحب کرد.

گفتنی است در وزن 46- کیلوگرم، معصومه رنجبر برابر «یونیشا رای» از نپال پیروز شد و مدال طلا را بر گردن آویخت. نگار اسماعیلی در وزن 49- کیلوگرم نیز با برتری برابر «نورای بایورژانوف» از قزاقستان طلایی شد. در وزن 53- کیلوگرم زهرا علیزاده با واگذاری نتیجه برابر «تاتیانا منینا» حریف عنواندار روسیه ای به برنز دست یافت. آیدا خورشیدی در وزن 57- کیلوگرم در فینال برابر «ماریا سووتیانوا» از قزاقستان شکست خورد و نقره ای شد.

در وزن 62- کیلوگرم، نیلوفر صادقی با واگذاری نتیجه برابر «کارولین گومز» از برزیل به نقره رسید؛ یاسمن محمدی در وزن 67- کیلوگرم برابر «میلنا تیتونلی» از برزیل نتیجه را واگذار کرد و به نقره دست یافت. شهربانو دامغانی نژاد در وزن 73- کیلوگرم با برتری برابر «راینی پریرا» برزیلی سومین نشان طلای ایران را به ارمغان آورد. زینب اسدی نیز رنگ آخرین مدال ایران را با پیروزی برابر «ناتالی ام بیروی» از کامرون، به رنگ طلا در آورد.

هدایت تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح بانوان برعهده زهرا شهریاری است؛ بنفشه نصرتی  مربی، فاطمه سادات صالحی مدیر تیم، فاطمه جلالی سرپرست تیم ملی و مریم عربی مدیر فنی تیم ملی هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده