سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور جامعه تکواندو بوشهر در همایش بزرگ بسیجیان استان

همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل همایش اقتدار، شکوه و عظمت بسیجیان در بوشهر با حضور رییس و مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر ، جامعه تکواندو بوشهر به همراه سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان ، مهدی ملاح زاده مسئول کمیته فرهنگی هیات تکواندو ، سرهنگ ملاکی و میثم هژبریان مسئول بسیج ورزشکاران استان و شهرستان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور در مصلی جمعه این شهرستان در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در همایش بسیجیان با شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه" انزجار خود را از توطئه دشمنان اسلام در جنگ ترکیبی علیه ایران اعلام و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این آیین سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر با تبریک سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب بسیج را یک گنج دانست و اظهار داشت: بسیج یک تفکر، فرهنگ و اعتقاد و حضور در این لشکر مخلص خدا یک افتخار است.

سید جلال سید مردانی ترس و هراس استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی از بسیج و بسیجیان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بیشترین هراس دشمنان از جمله استکبار جهانی از بسیجیان است.

وی با برشمردن شاخص‌های بسیج خاطرنشان کرد: تفکر جهادی، انقلابی، آگاه، بصیرت، شجاعت، دشمن‌شناس و حافظ نظام و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بسیجیان است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده