سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور ۸ تکواندوکار در مرحله نهایی رقابت های گرندپری

مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال 2022 از 17 آذرماه با حضور ۸ نماینده از ایران در دو بخش تکواندو و پاراتکواندو به مدت 3 روز به میزبانی عربستان در ریاض برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات فینال گرندپری به تاریخ نهم و دهم دسامبر (18 و 19 آذر ماه سال جاری) در کشور عربستان و به میزبانی شهر ریاض برگزار خواهد شد. همچنین رقابت های پاراگرندپری روز 17 آذر ماه برگزار می گردد.

این رقابت ها با حضور 16 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در هر وزن برگزار خواهد شد و با توجه به ثبت نام اولیه 13 نفر در 2 بخش تکواندو و پاراتکواندو از کشورمان برای این رویداد مهم، در نهایت ۸ نفر تائید نهایی شدند و در این رقابت ها حضور خواهند داشت. 

سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) و مبینا نعمت زاده (وزن 49- کیلوگرم با سرمربیگری بیژن مقانلو در گروه آقایان و مینو مداح در گروه بانوان به ریاض خواهند رفت.

در بخش پاراتکواندو نیز، سعید صادقیان پور (وزن 63- کیلوگرم)، علیرضا بخت (وزن 80- کیلوگرم)، حامد حق شناس (وزن 80+ کیلوگرم)، مریم عبدالله پور (وزن 47- کیلوگرم)، روزا ابراهیمی (وزن 57- کیلوگرم) و رایحه شهاب (وزن 65- کیلوگرم) به این رویداد اعزام می شوند.

مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در گروه بانوان نیز عاطفه کشاورز هدایت تیم ملی را برعهده دارد و زهرا حسینی دستیار او خواهد بود. 

همچنین جمشید سهرابی سرپرست تیم ملی در رویداد فینال گرندپری ریاض خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده