سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

امضا تفاهم نامه البرز با تکواندو ایروان/انصاف دوست: از همه ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف تکواندو استفاده میکنیم

در حاشیه انعقاد توافق نامه همکاری بین تکواندو البرز و فدراسیون ایروان مسئول این فدراسیون و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز بر قدرت تکواندو البرز اذعان داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،تفاهم نامه همکاری بین هیات تکواندو استان البرز و فدراسیون ایروان(ارمنستان) با حضور فروغی سرپرست اداره کل ورزش جوانان، ورژ خاکیچیان  رئیس فدراسیون ایروان و مسئولین هیات در محل اداره کل ورزش و جوانان منعقد شد.

با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالای تکواندو البرز و حضور ملی پوشان و و مدعیان طراز اول در این استان و اشراف دیگر کشورها بر این مهم طی چند ماه اخیر درخواست های متعددی جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با البرز ارسال گردیده است.

طی تفاهم نامه منعقد شده بین هیات تکواندو البرز و ارمنستان در کلیه زمینه ها اعم از حضور تکواندوکاران در تمرین های مشترک،برگزاری کلاس های بازآموزی و استاژ و استفاده از نیروهای داوری  توافق حاصل شد.

محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو استان البرز با ابراز خرسندی از این توافق گفت: در ابتدای امر از فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان که همواره با نگاه ویژه به  این رشته  خانواده بزرگ تکواندو را حمایت کرده است قدردانی میکنم.

وی در ادامه گفت: وجود قهرمانان نام آور و شایسته، همیشه نام البرز را در بین دیگر استان ها و حتی کشورهای مختلف زبانزد کرده است و این موضوع باعث گردیده تا توجه بسیاری از کشورهای مدعی  به این استان معطوف باشد و در خواست همکاری دوجانبه وجود داشته باشد،اما متاسفانه به علت کمبود امکانات  سخت افزاری و نداشتن پایگاه قهرمانی امکان ایجاد توافقات این چنینی اندک بود،خوشبختانه با پیگیریهای فراوان ارکان هیات و تلاش مجدانه فروغی  مدیر ورزشی و دلسوز اداره ورزش و جوانان ،باید نوید در اختیار قرار گرفتن سالن البرز به عنوان خانه تکواندو را بدهیم،که انشالله با بروز این اتفاق میمون ،بنا داریم  با ترسیم چشم اندازی بلند مدت و اجرا کردن برنامه های تدوین یافته البرز را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم،ضمن آنکه در این مسیر از همه ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف تکواندو استفاده می کنیم.

این مسئول در ادامه افزود :طی دو هفته آتی نیز نمایندگان روسیه به  البرز سفر خواهند کرد و تفاهم نامه ای نیز با این کشور منعقد خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد : حضور نمایندگان دیگر کشور ها در البرز امکان استفاده از ظرفیت آنها را نیز برای استانمان فراهم خواهد کرد و ما نیز باید استفاده بهینه از شرایط موجود راببریم.

فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان نیز ضمن خوش آمد گویی به رئیس فدراسیون ایروان گفت:  از پیش آمد این اتفاق بسیار خوشحالم و همچنین  ابراز امیدواری کرد تا مشابه این تفاهم نامه ها در دیگر رشته ها با کشور همسایه ارمنستان رخ دهد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان از قدرت بی چون و چرای تکواندو استان سخن راند و افزود:  با تمام توانم از این رشته المپیکی حمایت خواهم کرد.

ورژ خاکیچیان  رئیس فدراسیون ایروان گفت: خوشبختانه ما آشنایی کافی از تکواندو ایران را داریم و  و قدرت ایران و البرز در حوزه رشته مهیج تکواندو بر کسی پوشیده نیست.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده