سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

داوران البرزی رکورد دار کسب بهترین ها در قضاوت

داوران استان البرز با حضور و قضاوت در رویداد های بین المللی و ملی در سال جاری ۲۰ بار عنوان بهترین داور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با توجه به نقش تعیین کننده داور و امر قضاوت در رویدادهای ورزشی داوران از ارکان مهم ورزش محسوب می شوند و همواره به عنوان یکی از بازوان اجرایی اصلی مسابقات معرفی می گردند.

در این میان بنا به نقش پررنگ و غیر قابل انکار امر داوری در پیشبرد اهداف متعالی ورزش جایگاه داوری بسیار حائز اهمیت است و همواره در همه رشته های ورزشی تلاش بر آن است تا با شناسایی، جذب و  پرورش  نیروهای با استعداد  در این زمینه بهترین استفاده را از نیروهای توانمند  در جهت برگزاری رقابتهای با کیفیت و مطلوب را داشته باشند. لذا با توجه به توضیحات مشروحه در دنیای ورزش حرفه ای   از داوران به عنوان  سرمایه های ارزشمند یاد می شود.

 با این مقدمه و علم بر این که رشته مهیج و المپیکی تکواندو از لحاظ آمار جمعیتی جز رشته های پرجمعیت و پر طرفدار در حوزه ورزش کشور می باشد همواره با برگزاری رویداد های مختلف از قبیل لیگ،مسابقات آزاد،انتخابی،قهرمانی کشور و اعزام های متعدد بین المللی از وجود داوران بسیاری بهره می برد تا با استفاده از توان و ظرفیت های موجود در این حوزه شاهد رقابتهای کم نقص و زیبا  باشیم و این مهم بر نقش کلیدی داوران صحه می گذارد.
استان البرز به عنوان سومین استان تکواندو خیز از حیث آماری و یکی از مدعیان همیشه حاضر در کلیه رویدادها نیز از این قائده مستثنی نبوده است و مسئولین امر داوری در دو بخش آقایان و بانوان بصورت متدام تلاش کرده اند تا با برگزاری کارگاه های متعدد،استفاده از نیروهای مجرب و کاربلد در کنار جوانان مشتاق،بهره گیری از سواد مدرسین ملی و بین المللی بهترین عملکرد داوران را بر روی شیهاپ جانگ رقابتهای مختلف به منصه ظهور بگذارند.

استان پر افتخار البرز در طول سال با برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات و رویداد های مختلف همواره بستری مناسب را برای داوران استان فراهم آورده است تا با قرار گرفتن در کوران رقابتها علاوه بر کسب تجربه محک جدی بخورند و زیر نگاه تیز بین کارشناسان خبره و داوران بین المللی استان نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند.

وجود بیش از ۵۰۰ داور در درجات مختلف در دو بخش آقایان و بانوان گواه بر این ادعاست که داوران این استان همواره آماده قدرت نمایی در میادین مختلف استانی،ملی و بین المللی هستند.فدراسیون تکواندو نیز با اشراف بر مطالب فوق همواره از وجود داوران البرزی استفاده کرده است و نمایندگان استان نیز با ارائه بهترین عملکرد بر روی شهاپ جانگهای مختلف مسئولین امر را وادار به معرفی بهترینهای داوری از البرز کرده است.

سال جاری جز یکی از سال های خاص و تحسین برانگیز در مبحث حضور گسترده  داوران البرزی و قرار گرفتن ۲۰ داور از استانمان در جایگاه بهترین ها  بوده است. مسئولین کمیته داوران در بخش آقایان و

بانوان  در راس این کمیته و دیگر داوران در رقابتهای  بین المللی ذیل حاضر و علاوه بر قضاوت، صاحب عنوان بهترین داور بدین ترتیب شده اند:

عبدالمحمد بسحاق: قضاوت در رقابتهای قهرمانی آسیا و آزاد تورنمنت کره جنوبی
سیده مهنوش مظلومی:قضاوت و کسب عنوان داور نمونه مسابقات آسیایی آزاد، پاراتکواندو آسیایی به میزبانی کشورهای ایران،امارات و قضاوت در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی ترکیه
زهرا لشگری:قضاوت و کسب عنوان داور نمونه رقابت های آزاد آسیایی پاکستان و المپیاد استعداد های برتر نوجوانان
زهرا زینال زاده: قضاوت و کسب عنوان داور نمونه رقابتهای ارتش های جهان به میزبانی کشورمان
افراد ذیل نیز در رویدادهای داخلی ذیل عنوان بهترین داور را کسب نمودند
محمد عزیزی: داورنمونه رقابتهای هفته های اول و ششم لیگ جوانان و بزرگسالان
علی اصغر اکرمی: داور نمونه لیگ نوجوانان کشور،المپیاد استعدادهای برتر کشور و هفته پنجم لیگ جوانان  و بزرگسالان
نرگس ضیاء: داور نمونه رقابتهای قهرمانی کشور در رده  سنی خردسالان
شهره خلج زاده: داور نمونه لیگ نوجوانان کشور
اسماعیل قمی: داور نمونه هفته پایانی مرحله اول گروهی لیگ نونهالان کشور و قهرمانی بسیج کشور
فریبا نظم ده: داور نمونه لیگ پومسه کشور
سهیل نوذری، داور نمونه رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان و هفته چهارم لیگ نوجوانان کشور
ناصر پیرزاده: داور نمونه مسابقات قهرمانی کشور کارگران
الهام ذوالقدر: داور نمونه مسابقات قهرمانی بسیج کشور
افسانه ذوالقدر:داور نمونه لیگ نوجوانان کشور

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده