سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو البرز صاحب خانه شد

با حضور مسئولین اداره و هیات استان و تحویل سالن البرز به جمعیت ۶۲ هزار نفری ارائه خدمات خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان، مسئولین هیات تکواندو و بهره بردار سابق سالن البرز در روز یک شنبه 20/9/1401 و تغییر و تحول صورت گرفته سالن البرز رسما به عنوان خانه تکواندو تحویل مسئولین شد.

هیات تکواندو استان با جمعیت 62 هزار نفری و پرورش قهرمانان، مربیان و داوران بنام طی سالیان متوالی و کسب عناوین مختلف قهرمانی در سطوح کشوری و بین المللی سال ها از نداشتن مرکزی به عنوان پایگاه قهرمانی و سالن اختصاصی برای برگزاری رویداد ها و مسابقات خود رنج میبرد و وجود مرکزی اختصاصی برای خانواده پر افتخار تکواندو بیش از پیش احساس می شد.

  با توجه به حضور 11 ساله  دفتر اداری هیات تکواندو استان در سالن البرز و برگزاری مسابقات در این سالن  با توجه به ظرفیت سنجی و طی پیگیریهای فراوان مسئولین هیات و  اداره کل ورزش و جوانان  با دستور مساعد مسئولین ارشد استان سالن البرز به هیات تکواندو استان واگذار و  منبعد بنام سالن شهدای تکواندوکار آماده خدمات رسانی به تکواندوکاران است.

 با تلاش های فراوان مسئولین هیات که بدنبال مطالبه و خواسته به حق تکواندو از  سرانه ورزشی استان بودند  این اتفاق میمون رخ داد و با در اختیار گرفتن سالن میتوان با برنامه ریزی بلند مدت در جهت رشد و ارتقا این رشته المپیکی گام برداشت.

در این میان بخش های اداری و سالن نیز در حال تجهیز امکانات سخت افزاری  و نرم افزاری می باشد تا در آینده با تسریع فراوان در امور ،خدمات مطلوب و شایان توجه ای به مخاطبین ارائه گردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده