سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ویسی: بازیکنان همدل و هماهنگی در جام کوثر داریم

سرمربی تیم تکواندو لوکس شمشیری یاس گفت: بازیکنان تیم مان بسیار باغیرت و همدل برای موفقیت لوکس شمشیری یاس تلاش می کنند.

گیتا ویسی سرمربی تیم تکواندو لوکس شمشیری یاس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص صعود تیمش به مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان (جام کوثر) بیان کرد: در تیم لوکس شمشیری تقریبا ۹۰ درصد بازیکنان باشگاهم را تشکیل می دهند. الهام ابراهیمی کمک مربی تیم از شاگردان سابق خودم به حساب می آید؛ همین دلیل باعث شده است تا بازیکنان حامی تیم باشند و واقعا در دیدارها غیرت خاصی در مبارزات از خود نشان دهند که از دید من اصلی ترین دلیل موفقیت مان را تشکیل می دهد.

او ادامه داد: تمام فکر و هدف من در هر دوره شرکت در از لیگ بازیکن سازی و البته آماده سازی آن ها برای مسابقات است. در لیگ دسته یک امسال، ما درخشش بازیکنانی مانند «پریناز چنگی» را شاهد بودیم که موفقیت های خوبی کسب کرده است و مانند او بازیکن در تیم مان نیز دیده می شود.

ویسی درباره هدف تیمش در این دوره از رقابت ها بیان کرد:همه تیم ها که به این مرحله رسیدند حرف های زیادی برای گفتن دارند ولی من به موفقیت تیم لوکس شمشیری یاس امید زیادی دارم. در این راستا الهام ابراهیمی مربی و فاطمه فکور سرپرست تیم کمک های شایانی به من کرده اند و مطمئنا با حضور حسینی و مجیدی حامی مالی تیم به آینده امیدوار هستیم.

سرمربی تیم تکواندو لوکس شمشیری یاس در پایان بیان کرد: پیشنهاد می کنم در لیگ فصل های آینده مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود که خروجی لیگ بیش از پیش گردد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده