سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

آیت الله مبشر: تکواندو سال موفقی را پشت سر گذاشته است

عالم برجسته جهان اسلام گفت: تکواندو از رشته های ورزشی است که عملکرد خوبی در نزدیک به یکسال مدیریت هادی ساعی داشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از پایان مجمع انتخابات هیات تکواندو استان قم، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، سید حسین عباسی رئیس امور استانها و مجامع فدراسیون، محمد جمشیدی خزانه دار فدراسیون، محمد حسین کارگر رئیس کمیته فرهنگی به همراه علی آهنی رئیس جدید هیات تکواندو استان قم، سلیمان قلی زاده و جمعی از اعضای مجمع استان با حضور در دفتر آیت الله مبشر کاشانی با این مرجع عالیقدر جهان اسلام دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه ایت الله مبشر از آثار عبادت و نماز مطالبی بیان نمود و عنوان داشت: نماز همواره باید الویت باشد و حتی اگر فردی به یقین برسد می بایست عبادت و نماز خود را ادامه دهد.

وی در ادامه توصیه هایی به آهنی رییس جدید هیات تکواندو استان قم داشته و‌ با بیان اینکه قم، شهری مهم است، عنوان کرد: باید تلاش کنید تا در تکواندو پیشرفت قابل توجه ای داشته باشید تا نهایتا به یکی از استان‌های مطرح در این زمینه تبدیل شود.

آیت الله مبشر در پایان سخنان خود به ۱۱ ماه مسئولیت هادی ساعی در فدراسیون تکواندو هم اشاره کرد و گفت: ساعی در دوران قهرمانی پرتلاش بود و افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورد. این قهرمان ارزنده پس از قبول مسئولیت در فدراسیون، نشان داد که همان خصوصیات را دارد. با مدیریت او و استفاده از همه ظرفیت ها، تکواندو سال موفقی را پشت سر می گذارد و دعا می کنیم همچنان با قدرت برنامه های خود را پیش ببرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده