سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مکوندی: با استفاده از بازیکنان بومی و پتانسیل استان موفق به کسب عنوان شدیم

سرمربی تیم پومسه هیات تکواندو از چگونگی کسب عنوان در لیگ دسته یک پومسه کشور و برنامه های آتی تیم سخن راند.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، پس از برگزاری رقابتهای هفته پایانی لیگ  دسته یک پومسه(جام ستارگان) در بخش مردان تیم هیات تکواندو استان البرز صاحب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

فرشاد مکوندی سرمربی تیم هیات تکواندو استان البرز با بیان مطلب فوق گفت: با عنایت خداوند، همدلی و وحدت کادر فنی و اعضا تیم در بین مدعیان فراوان موفق به کسب این عنوان شدیم.جهت حضور قدرتمند در این رقابتها  با ترکیب چند باشگاه در قالب یک تیم واحد بنام هیات تکواندو استان البرز پای بر روی شیهاپ جانگ رقابت های لیگ در گروه یک گذاشتیم تا با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برویم و بتوانیم عملکردی در خور  نام و آوازه استان در این میدان داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم نظری که عنوان قهرمانی ابن رقابتها را کسب کرد از وجود بازیکنان و پتانسیل کل کشور استفاده کرده بود، اما تیم ما کاملا بومی و از پومسه روهای استان تشکیل شده بود.

سرمربی تیم پومسه هیات تکواندو استان البرز تصریح کرد: رقابتهای حساس و سنگینی را پشت سر گذاشتیم تا موفق به احراز این عنوان شویم بنا داریم با برنامه ریزی بلند مدت این تیم واحد را حفظ کنیم و در ادوار آینده شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

فرشاد مکوندی گفت: از آنجاییکه رقابتهای لیگ پومسه در قالب دو گروه برگزار گردید در مرحله بعدی نیز 30 درصد نفرات برتر در دو منطقه به مصاف هم خواهند رفت ،تلاش ما بر این است در این مرحله نیز بهترین عنوان را کسب نماییم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده