سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تشریح شرایط انتخابی تیم ملی تکواندو از زبان مقانلو

سرمربی تیم ملی تکواندو شرایط برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی را تشریح و از حضور در 2 تورنمنت بین المللی تا پایان سال خبر داد.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی روز چهارشنبه هفته جاری در 2 جدول برگزار می شود. در جدول نخست نفرات برتر لیگ برتر و جام نقش جهان، مدال آوران تورنمنت ها و نفرات اول مرحله نخست انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت. اما نفرات دوم مرحله نخست انتخابی به همراه دیگر نفراتی که توسط کادر فنی دعوت شدند، در جدول دوم این رقابت ها حضور خواهند داشت که تنها نفر اول هر وزن به جدول نخست راه پیدا می کند. 

وی در مورد دلیل دعوت تعداد زیادی از تکواندوکاران حاضر در مسابقات قهرمانی کشور به مرحله دوم گفت: هدف ما انتخاب بهترین ها است؛ با توجه به شرایط حاکم بر مسابقات و اینکه نیاز داشتیم شرایط برخی تکواندوکاران را دوباره ارزیابی کنیم، به افرادی که به لحاظ فنی توجه کادر فنی را جلب کردند فرصتی دوباره داده شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص حضور محمدعلی خسروی و ابوالفضل یعقوبی در اردوی تیم ملی گفت: این 2 از قهرمانان خوب چند سال اخیر ما هستند که در المپیک نوجوانان موفق به کسب مدال شده بودند که چند روزی به عنوان میهمان در اردوی تیم ملی تمرین کردند و باید در مرحله دوم مسابقات انتخابی حضور داشته باشند. تکواندوکاران و قهرمانان برای ما ارزشمند هستند و نباید به دلیل آنکه چند سالی دور بودند، کنار گذاشته شوند.

مقانلو در خصوص برنامه های آتی تیم ملی گفت: در جلسه ای که با رئیس فدراسیون و مدیرفنی تیم های ملی داشتیم، حضور در رقابت های بین المللی فجیره امارات و گرند اسلم ووشی چین قطعی شده است. مسابقات گرنداسلم با تاکید فدراسیون جهانی 4 سهمیه المپیک دارد و از این نظر حائز اهمیت است. به همین دلیل یکی از الویت های فدراسیون است.

وی در خصوص اینکه چه نفراتی در این 2 رویداد حاضر خواهند شد، اظهار کرد: باید منتظر باشیم تا مسابقات انتخابی روز چهارشنبه انجام و نفرات راه یافته مشخص شوند. البته آنها که رنکینگ دارند اعزام خواهند شد ولی لیست نهایی را در زمان مقرر و بعد از مسابقات انتخابی مشخص و اعلام می کنیم. 

سرمربی تیم ملی در پایان به نحوه انتخاب تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان هم اشاره داشت و گفت: برای انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان 3 مرحله از مسابقات انتخابی بین تکواندوکاران راه یافته به اردوی نهایی خواهیم داشت که هر تکواندوکار با 2 پیروزی به ترکیب اصلی رسیده و برای حضور در رقابت های جهانی باکو آماده خواهند شد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده