سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لیگ برتر تکواندو؛

خانلرخانی: برای قهرمانی منتظر اتفاقات روز پایانی هستیم

سرمربی تیم شهرداری ورامین گفت: رسیدن به سکوی نخست، کار دشواری است که برای تحقق آن باید منتظر نتایج و اتفاقات روز پایانی باشیم. 

پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: بازی های هفته پایانی اهمیت فوق العاده ای برای همه تیم ها دارد. در این بین شرایط تیم شهرداری ورامین متفاوت با سایر تیم هاست. ما 2 بازی حساس و مهم با 2 تیم مدعی داریم. ابتدا به دیدار پالایش نفت آبادان رفته و سپس باید با مس کرمان مبارزه کنیم. 

وی افزود: نتیجه این 2 دیدار در سرنوشت قهرمانی تاثیر مستقیم دارد. البته قهرمانی برای تیم ما دشوار است، اگر هر 2 بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم، شرایط برای قهرمانی مس سونگون فراهم می شود و خود ما هم نایب قهرمان می شویم. همانطور که گفتم، شرایطی متفاوت را نسبت به سال های قبل تجربه می کنیم.

سرمربی شهرداری ورامین افزود: هر 2 تیم رقیب ما یعنی پالایش نفت و مس کرمان از تیم های خوب این دوره هستند که یک تیم اکنون صدرنشین است و برای قهرمانی مبارزه می کند و مس کرمان هم به دنبال پیروزی و رسیدن به سکوی سوم است. همین موضوع کار را دشوار کرده است. پیش بینی اینکه چه تیمی قهرمان می شود، خیلی دشوار است و باید ببنیم چه نتایجی روز پنجشنبه رقم می خورد. 

خانلرخانی در پایان گفت: تیم ما برای حضور در بازی های هفته پایانی شرایط خوبی دارد، همه نفرات خود را در اختیار داریم و ان شالله بتوانیم با نتیجه ای خوب لیگ را به پایان ببریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده