سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لیگ برتر تکواندو؛

خداداد: با تمام قوا به مصاف رقبا می رویم

سرمربی تیم نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی گفت: همانند بازی های قبلی با بهترین نفرات خود به دیدار رقبا می رویم و فرقی هم نمی کند با چه تیمی باید دیدار کنیم.

بهزاد خداداد سرمربی تیم نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق  گفت: در هفته پایانی دو بازی با تیم های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان داریم که تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین مبارزات انجام خواهیم دهیم. البته برخی نفرات ما آسیب دیده هستند و مشکلاتی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم داریم.

وی در مورد اینکه برابر پالایش نفت از ترکیب دوم خود استفاده خواهید کرد یا خیر گفت: اهالی تکواندو می دانند که بهزداد خداداد در هر مبارزه ای تنها برای پیروزی تلاش می کند و بس. اینکه هم خانواده نفت هستیم، دلیلی بر طرح این ادعاها نیست. هم من و هم هادی افشار اعتبار خود را پای این دست مسائل نخواهیم گذاشت. از ابتدای فصل هم ثابت کرده ایم که بدون توجه به نام تیم مقابل، بهترین نفرات خود را در ترکیب قرار می دهیم. 

دارنده یک طلا و دو نقره جهان افزود: لیگ 1401 را جوانان با آتیه ای آغاز کردیم که بدون شک در آینده تکواندو ایران از آنها زیاد خواهد شنید. برابر تیم های مدعی اگر بد شانس نبود، حتما نتایج  فرق داشت و هم در جدول هم شرایط بهتری داشتیم. هدف ما کمک به تکواندوست، با این وجود نگاه ما لیگ ا سال آینده است که بتوانیم با تیمی در اندازه مدعی پای به مسابقات بگذاریم. 

خداداد در پایان گفت: در مجموع از عملکرد تیم خود رضایت داریم. در برخی اوزان جوانان ما عالی ظاهر شدند و در برخی اوزان هم ضعف هایی داشتیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده