سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فردی: اکثر تکواندوکاران بیمه تجارت نو بومی هستند

سرمربی تیم تکواندو بانوان بیمه تجارت نو گفت: نزدیک به 95 درصد بازیکنانمان بومی هستند و امیدواریم بتوانیم در سال های آینده هم عناوین خوبی را کسب کنیم.

مینا فردی سرمربی تیم تکواندو بانوان بیمه تجارت نو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: پیش بینی قهرمانی در لیگ را می کردیم اما می دانستیم که کار سختی را در پیش داریم و از اینکه عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کردیم بسیار خوشحال هستیم. از تک تک افرادی که در قهرمانی تیم ما نقش داشتند از جمله از حامی مالی تیم خود یعنی بیمه تجارت نو بسیار سپاسگزارم و امیدواریم این حمایت ها تداوم داشته باشد.

او ادامه داد: سطح مسابقات امسال بسیار عالی و از نکات مثبت این لیگ، پخش شدن بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف بود و همین موضوع باعث شد تا شاهد رقابت های خوبی باشیم. 

فردی در خصوص استفاده از بازیکنان بومی گفت: آقای نفجم ریاست هیات تکواندو استان مازندران سال ها است که در تلاش هستند تا تیمی بومی تشکیل دهند و خدا را شکر 95 درصد بازیکنان تیم بومی هستند و با حمایت های هیات تکواندو استان و حامی مالی خود توانستیم از بازیکنان بومی در تیم خود استفاده کنیم و تلاش می کنیم که این موضوع را در مسابقات سال آینده نیز تکرار کنیم.

فردی در پایان خاطر نشان کرد: تیم بیمه تجارت نو از سال گذشته تشکیل شد و توانستیم در 2 سال اخیر عنوان نایب قهرمانی و قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم و امیدوارم حمایت های مالی از تیم ما در سال های آینده هم رخ دهد تا بتوانیم عناوین خوبی را کسب کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده