سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در حاشیه مراسم دیجیتال کارت فدراسیون تکواندو؛

ساعی: «دیجیتال کارت» تکواندو تحول بسیار خوبی است

از دیجیتال کارت فدراسیون تکواندو با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان فردا بانک رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آیین رونمایی از «دیجیتال کارت» فدراسیون تکواندو، صبح امروز (دوشنبه - 10 بهمن ماه 1401) با حضور هادی ساعی، نوید رجایی‌پور مدیرعامل فردا بانک، هانی گلشنی مدیرعامل آرمان گستر تندرستی عصر نوین و مسئولان فردا بانک با حضور اصحاب رسانه در خانه تکواندو برگزار شد.

هادی ساعی در ابتدای این مراسم در خصوص این کارت  اظهار کرد: در این روز خوب از دیجیتال کارت فدراسیون تکواندو با همکاری فردا بانک رونمایی خواهد شد. خانواده تکواندو یک خانواده یک میلیون نفری است و فکر می‌کنم بعد از فوتبال تنها رشته‌ای باشیم که این جمعیت را به روز در یک بانک اطلاعاتی داشته باشیم. البته فکر می‌کنم جمعیت خانواده تکواندو بیشتر از این عدد است که به دلایلی تا به حال اطلاعات خود را ثبت نکردند و نهایتا این اتفاق باعث شد تا این عزیزان نیز ورود کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: از مزایای این کارت سازماندهی رسمی خانواده تکواندو است. اعضای خانواده ما مشخص هستند، اما هیچ کدام تا به حال کارت رسمی یکپارچه نداشتند. با ایجاد دیجیتال کارت شکل مشخصی را به اعضای خانواده خواهیم داد و احکام دیجیتالی به جای احکام کاغذی از دیگر اهداف دیجیتال کارت است. این کارت باعث می‌شود در لحظه اعضای خانواده را استعلام کنیم و تعداد بیمه شده‌ها را نیز داشته باشیم. تمام موارد خانواده تکواندو می‌تواند در این کارت حضور داشته باشد تا با این کارت به راحتی شناخته شوند. با این کارت امکان استعلام دوره‌ها نیز به لحظه وجود دارد.

او در پاسخ به سوال که این همکاری با تغییرات دو‌ مجموعه نیز تداوم‌ خواهد داشت، گفت: این تفاهم نامه کاملا برد برد و هم به نفع فدراسیون تکواندو و هم فردا بانک است. فکر می‌کنم اگر مدیریت تکواندو نیز تغییر کند این به نفع خانواده تکواندو است و باید این همکاری ادامه داشته باشد چرا که تحول بسیار خوبی است. حتما خدمات نیز هر روز بیشتر خواهد شد و به نفع خانواده تکواندو خواهد بود.

ساعی در خصوص درآمدهای این کارت‌ها‌ برای فدراسیون گفت:‌  بخشی همان تراکنش‌ها و درآمدهای پایدار فدراسیون است. حذف کارت‌های فیزیکی که هزینه داشت نیز باعث خواهد شد از لحاظ وقت و هزینه صرفه‌جویی داشته باشیم. این کارت عضو شتاب و دقیقا مثل همه کارت‌های بانکی است. برگشت هزینه‌ها نیز از جمله خدمات این کارت است و مزایای این کارت باعث خواهد شد که حتی کسانی که عضو خانواده تکواندو نیستند بخواهند از این کارت‌ها استفاده و از مزایا و تخفیفات این کارت بهره ببرند.

رجایی پور: فدراسیون تکواندو خانواده وفاداری دارد

نوید رجایی‌پور مدیرعامل فردا بانک نیز در ادامه عنوان کرد: فردا بانک‌ یک‌نئو بانک است و در همه جای دنیا بانک‌ها در حال پوست اندازی هستند. قبل از فضای دیجیتال خدمات بانک‌ها سنتی بود و بعد بانک‌ها دیجیتال شدند و با ورود نئو بانک نیز خدمات شخصی‌سازی شده است. فردا بانک از صنعت به خدمات بانکی ورود کرده است و از همکاری با فدراسیون تکواندو  و خدمات به خانواده این‌رشته بسیار خرسند است. ساعی ذهن خلاقی دارد و با آغوش باز از این خدمات استقبال کرد و باید از او به این خاطر تلاش کنم. فدراسیون تکواندو متمایز است و دلیل آن وفاداری این خانواده است و این کار ما را سخت‌تر نیز می‌کند. تمام تلاش خود را می‌کنیم با تنوع خدمت رفاه بیشتری در سطح جامعه برای اعضای این خانواده ایجاد کند.

وی افزود: ذهن ما بر این است تمام خدمات را در موبایل به خانواده این رشته بدهیم و به دنبال خدمات ارزش افزوده نیز در سطح‌های مختلف هستیم. ما 2 کارت بانکی افراد و کارت عضویت و هویت را یکی کردیم که هویت و احکام در آن نهفته شده است.

همچنین هانی گلشنی مدیرعامل آرمان گستر تندرستی عصر نوین گفت : افتخار این را داریم از سال 98 کارگزاری و همکاری خود را با فدراسیون شروع کردیم. کارهای خوبی را با مسئولان وقت انجام دادیم و در دوران کرونا از اپلیکیشن تکواندو رونمایی کردیم. همت والایی در خانواده تکواندو است تا این خانواده را حتی تا 2 برابر بزرگتر و رشد بدهیم. رجایی‌پور نیز قول‌های خوبی داده است تا تاثیرات مثبتی برای خانواده تکواندو داشته باشد. تا سال 1404 نیز چندین کار باقی مانده داریم که باید انجام بدهیم و ساعی نیز کنار ما خواهد ماند. در دیجیتال کارت اتفاقاتی خواهد افتاد و تکواندو باز هم شروع کننده یک مسیر جدید خواهد بود.

وی در مورد هزینه‌های کارت افزود: برای خود عضویت هزینه‌‌ای نمی‌گیریم، اما برای بسترهای تکواندو هزینه خواهیم گرفت و صدور آن نیز به سراسر کشور رایگان است. بر خلاف پروژه‌های دیگر کشور ما زمانی که  حدود 4 ماه از شروع کار گذشته بود از این کارت دیجیتال رونمایی کردیم و از 7 روز آینده فرایند صدور کارت اطلاع‌رسانی خواهد شد و تداوم این همکاری به بحث مدیریتی ارتباطی ندارد.

گلشنی در خصوص کارکرد دیجیتال کارت بیان کرد: یک بستر QR کدی وجود دارد که دقیقا به سامانه آنلاین فدراسیون تکواندو وصل می شود. ما تلاش کردیم که از بستر فدراسیون تکواندو در این مورد استفاده کنیم ولی توسعه فنی این موضوع توسط تیم فنی ما ایجاد می شود. باتوجه به اینکه برنامه کاربردی تکواندو در فروشگاه های اندرویدی بیش از 150 هزار بار دانلود شده است که این QR کد باز دریچه ای است برای کارهای آنلاینی که ما برای خانواده تکواندو انجام خواهیم داد.هر تکواندو کار از طریق اسکن این کد می تواند استعلام حکم فعلی خود را داشته باشد. دوربین گوشی تلفن همراه در مرحله اول می تواند استعلام کلی از اطلاعات اولیه هر شخص را می تواند انتقال دهد ما در خود برنامه تکواندو اسکنر های اختصاصی داریم که نسبت به دسترسی افراد اطلاعات متفاوتی را ارائه می دهد و سعی کرده ایم کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان را در ارائه این کار ها داشته باشیم.

او بیان کرد: ما تنها اطلاعاتی که روی این کارت چاپ کردیم اطلاعات ثابتی است که هر شخص حقیقی می تواند داشته باشد دلیل آن هم این است که با هر تغییر در اطلاعات فرد نیاز به تعویض کارت وجود نخواهد داشت و پروفایل افراد باتوجه به تغییراتی که خواهند داشت لحظه به لحظه بروز رسانی خواهد شد. تمام اطلاعاتی که یک ورزشکار نیازمند آن می باشد توسط QR کد قابل دریافت است و امیدوارم روز به روز با تعامل خانواده تکواندو پیشرفت داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده