سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کشاورز: تمام حریفان اصلی ما در مسابقات ترکیه حضور دارند

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان گفت: اردوی خوبی را برگزار کرده ایم و به ترکیه می رویم تا در مسیر کسب سهمیه پارالمپیک امتیاز کسب کنیم.

عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو با اشاره به آخرین وضعیت ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های آزاد ترکیه اظهار داشت: اردوی تیم ملی ۳ هفته قبل جهت حضور در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی و آزاد آغاز شده است. ۲ تورنمنتی که به فاصله 2 روز و با حضور برخی از بهترین های جهان از جمله رقبای اصلی ما برگزار می شود. ضمن اینکه در برخی از اوزان 13، 14 نماینده به رقابت خواهند پرداخت.

او ادامه داد: مطمئنا مسابقات سختی را پیش رو خواهیم داشت اما این رقابت‌ها برای کسب تجربه و همچنین امتیاز گیری برای بازیکنان ما بسیار اهمیت دارد. تیم ما اوخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده باید در مسابقات جهانی حضور پیدا کند و این رویداد برای ما بسیار مهم است و دارای 140 امتیاز است. مسابقات ترکیه محک خوبی است که بازیکنان ما بتوانند با حریفان خود به رقابت بپردازند. به هر حال در یکسال گذشته حریفان ما تغییر کرده اند و آن ها هم برنامه ریزی های خود را برای حضور در پارالمپیک پاریس خواهند داشت و هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

کشاورز بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بیشترین امتیاز را در مسابقات ترکیه و همچنین رقابت های جهانی که پیش رو داریم به دست آوریم. 2 بازیکن ما برای اولین بار به مسابقات بین الملی اعزام می شوند اما سایر بازیکنان تجربه حضور در میادین بین المللی را دارند. تیم های انگلیس، ازبکستان، مکزیک و تمام کشورهایی که سال ها است در پاراتکواندو فعالیت دارند و تجارب زیادی کسب کرده اند در این رقابت ها حضور دارند و این تیم هایی که نام بردم مهم ترین حریفان بازیکنان ما هستند و ما باید عملکرد خوبی مقابل این حریفان داشته باشیم تا بتوانیم امتیاز های لازم را کسب کنیم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ملی از 24 دی ماه در اردو حضور دارند و از اردو خارج نشده اند و اعزام به ترکیه در تاریخ 13 بهمن ماه خواهد بود و پس از بازگشت از مسابقات باید خودمان را برای حضور در رقابت های جهانی آماده کنیم وسپس به این مسابقات اعزام شویم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده