سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سلطانی: کیفیت هوگوها باعث نارضایتی تیم ها در پرزیدنت کاپ ترکیه شد

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان گفت: کیفیت هوگوها بسیار پایین بود و باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم.

مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه اظهار داشت: در مسابقات پرزیدنت کاپ و همچنین در مسابقات فجیره، تکواندو ایران توانست مدال های خوبی را کسب کند که باعث خوشحالی خانواده بزرگ این رشته ورزشی شد.

او ادامه داد: سطح مسابقات پرزیدنت کاپ بالا و به نوعی در سطح رقابت های جهانی بود. در تمامی اوزان مهم ترین حریفان بازیکنان تیم ما در این مسابقات حضور داشتند و رقابت های خیلی خوبی را شاهد بودیم. ما بعد از رقابت های نیمه نهایی داوری ها کمی بحث برانگیز شد. مخصوصا در دیدار حامد حق شناس با حریف ترکیه ای که به نظرم داور قضاوت منصفانه ای نداشت. همچنین هوگوهای کارکرده ای به بازیکنان داده بودند که نارضایتی تمام تیم ها را به همراه داشت. از آنجایی که تکنیک بازیکنان تیم ما بسیار بالا است استفاده از این هوگوها بیشترین آسیب را به ما زد.

سلطانی افرود: در بازی حامد حق شناس با حریف ترکیه ای بازیکن ما چندین ضربه وارد کرد اما از این ضربات حتی یک امتیاز هم کسب نشد که این نشان می دهد کیفیت هوگوها بسیار پایین بود که باعث شد در حق بازیکنان ما اجحاف شود.

او ادامه داد: الحمدالله هر 4 بازیکن ما صاحب مدال شدند و از تمامی کسانی که ما در این راه کمک کردند واقعا تشکر می کنم و امیدوارم با تجربیاتی که از این مسابقات کسب کردیم بتوانیم در مسابقات جهانی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده