سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سهم مازندرانی ها 5 مدال خوش رنگ طلا در کشور امارات شد

تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات بین المللی فجیره طلایی شدند و 5 سکوی قهرمانی مردان و زنان تیم ملی ایران به مازندران رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، رقابت های آزاد فجیره به میزبانی کشور امارات با حضور 1306 تکواندوکار در 2 بخش بانوان و آقایان برگزارشد و مازنی ها روز طلایی را در فجیره گذراندند.

با حضور فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در ترکیب اعزامی به امارات در مجموع 8 ورزشکار و 2 مربی راهی این رقابت ها شدند که تکواندوکاران باتجربه مازندران خوش رنگترین مدال فجیره را طلایی درو کردند.

علیرضا حسین پور در وزن 58- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن 68- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن 87+ کیلوگرم 3 ملی پوش طلایی در بخش مردان و سعیده نصیری در وزن 46- کیلوگرم و تینا مدانلو در وزن 57- کیلوگرم بانوان طلایی مازنی بودند تا 5 مدال زرین این رویداد را برای استان به ارمغان آورند.

عاشورزاده، بشیری (به دلیل مصدومیت زانو در بازی نخست) و پوراسماعیل از دیگر ملی پوشان مازنی در این مسابقات بودند که از کسب مدال بازماندند.

فیض اله نفجم و فاطمه فردی جویباری مربیان اعزامی از استان در کادرفنی تیم ملی حضور داشتند که عملکرد بالا و سهم بسزایی در مدال آوریهای تکواندوکاران رقم زدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده