سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عباسی: تکواندو در شهرستان ملکان به صورت حرفه ای دنبال می شود

رئیس هیات تکواندو شهرستان ملکان گفت: در گذشته تکواندو در این شهرستان بیشتر به صورت یک ورزشی تابستانی و تفریحی دنبال می‌شد و به صورت حرفه‌ای و هدفمند نبود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، اسماعیل عباسی تکواندوکار رئیس هیأت تکواندو شهرستان ملکان اظهار کرد: مدت‌ها بود در هیأت تکواندو شهرستان ملکان حضور داشتم و با حمایت‌ها و همراهی صیفی رئیس سابق هیأت شهرستان امورات هیأت و تکواندوکاران را دنبال می‌کردم و اخیراً با کناره گیری او با نظر جعفر رنجبرپور رئیس هیأت تکواندو آذربایجان شرقی به این سمت منصوب شدم.

عباسی در مورد علاقه ملکانی ها به رشته ورزشی تکواندو توضیح داد: در گذشته تکواندو در این شهرستان بیشتر به صورت یک ورزش تابستانی و تفریحی دنبال می‌شد و به صورت حرفه‌ای و هدفمند نبود؛ ولی در ورزش‌های کشتی و والیبال مقام آوران بنامی داریم.

وی اظهار کرد: از هشت سال قبل که بنا به شرایط شغلی ام از تهران به شهرستان ملکان برگشتم و به پیشنهاد دوستان و هم رشته‌ای های ورزشی ام به عرصه مربیگری روی آوردم و با توجه به شناخت خودم، کاری را اگر شروع کنم باید تا آخر ادامه بدهم. وارد این گوی شدم و ثمره این تلاش و جدیت علیرضا نظری تکواندوکار ملکانی که قهرمانی در جام باشگاه های آسیا، طلای کشوری و فنی‌ترین بازیکن لیگ کشور در رده بزرگسالان و همچنین پنج تکواندوکار فعال حاضر در لیگ برتر کشور و فاطمه باقرزاده بهترین تکواندوکار خردسال کشور می‌باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا تمام تلاش‌های ما صفر شد و نتوانستیم بازیکن جدیدی را به این عرصه هدایت کنیم و با داشته‌های خودمان ادامه دادیم ولی خدا را شکر با بهبود وضعیت دوباره این راه را شروع کردیم و در حال حاضر بازیکن گیری کرده و حدود یکصد تکواندوکار آقا و خانم زیر نظر خودم و سه باشگاه تکواندو در شهرستان ملکان مشغول به فعالیت هستند که معتقد هستم این آمار به چهارصد نفر هم افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به همت مسئولان شهرستان ملکان و استان برای ایجاد خانه تکواندو در این شهرستان، تاکید کرد: ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان انتظار تجهیز این خانه تکواندو را داریم چرا که هزینه تجهیز از توان شهرستان خارج می‌باشد و در این راه به لطف و همراهی هیأت تکواندو آذربایجان شرقی و اداره کل ورزش و جوانان استان چشم دوخته ایم.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده