سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کلاسنگیانی: 160 بازیکن در 2 بخش آقایان و بانوان در جام باشگاه های استان گلستان شرکت کردند

 مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان گلستان گفت: مسابقات جام باشگاه های استان با شرکت 17 تیم در بخش آقایان و 9 تیم در بخش بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان گلستان، احسان کلاسنگیانی مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان گلستان در خصوص مسابقات تکواندو جام باشگاه های این استان اظهار داشت: مسابقات در بخش آقایان با شرکت 17 تیم و در مجموع ۱۰۰ شرکت کننده و در بخش بانوان با شرکت ۹ تیم و در مجموع ۶۰ شرکت کننده انجام و در پایان مسابقات به نفرات برتر هر رده حکم و مدال و به تیم های برتر نیز جام قهرمانی اهدا شد.

مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان گلستان به تشریح تیم های برتر در بخش آقایان و بانوان پرداخت و بیان کرد: تیم های برتر در بخش آقایان عبارتند از: تیم المپیک گرگان به مربیگری احسان کلاسنگیانی، باشگاه کوروش به مربیگری یاسر اتراچالی، باشگاه سرباز به مربیگری رسول نصیری و در برخش بانوان نیز؛ باشگاه نوآوران به مربیگری آزاده هزارجریبی، باشگاه المپیک به مربیگری فاطمه کلاسنگیانی و باشگاه بهاران به مربیگری حلیمه حیدری که توانستند در این دوره از رقابت ها عناوین اول تا سوم بخش های آقایان و بانوان را به دست بیاورند.

احسان کلاسنگیانی افزود: در پایان این دوره از رقابت ها داوران نمونه، بازیکنان فنی و بازیکنان اخلاق نیز در دو بخش آقایان و بانوان انتخاب و معرفی شدند. در بخش آقایان؛ مهدی اصغری داور نمونه، آرمین نزهتی بازیکن فنی و احمد گرگیجی به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب و در بخش بانوان نیز، حلیمه حیدری داور نمونه، تسنیم بای بازیکن فنی و فاطیما قاسمی بازیکن اخلاق این دوره شدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده