سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بزرگی: خوشحالم در رقابت های آزاد فجیره به طلا دست پیدا کردم

ملی پوش تکواندو گفت: مسابقات بین المللی فجیره با حضور برخی از بهترین های دنیا در سطح فنی بالایی برگزار شد و خوشحالم که از این رقابت ها با دست پر به ایران بازگشتم.

دانیال بزرگی ملی پوش تکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: سطح مسابقات فجیره امارات خوب بود و اغلب قهرمانان المپیک و جهان در این مسابقات حضور پیدا کردند و من در این رقابت ها با انجام 5 بازی، مدال طلا را از آن خود کردم. 

او ادامه داد: از عملکردم در این مسابقات رضایت دارم و با حریفان سطح بالایی به رقابت پرداختم که خدا را شکر توانستم در تمام بازی ها پیروز شوم و مدال طلا را به دست بیاورم. تمرینات خوبی پیش از مسابقات داشتیم و اکنون هم که در اردو حضور داریم تمرینات در سطح بالایی انجام می شود و خودمان را برای مسابقات پیش رو از جمله گرند اسلم آماده می کنیم.

بزرگی افزود: فدراسیون تکواندو امکانات خوبی را  برای ما مهیا کرده است و بازیکنان تیم ملی از شرایط راضی هستند. با تلاش کادرفنی و سایر مسئولان امیدوارم در هر مسابقاتی که تیم ملی در آن حضور پیدا می کند، بتواند همانند مسابقات پرزیدنت کاپ ترکیه و فجیره امارات دست پُر به ایران بازگردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده