سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نادعلیان: هر مسابقه برای تکواندو کاران حکم فینال دارد

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: در مسابقات فجیره تمام تیم ها با نفرات اصلی خود حاضر شده بودند و با آنالیزی که از سوی کادرفنی صورت گرفت توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.

علیرضا نادعلیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو بیان کرد: در مسابقات فجیره همه تیم ها با تمامی نفرات اصلی خود حاضر شده بودند و برای کسب سکو باید با تمام توان مقابل حریفان حاضر می شدیم که با لطف خدا و تلاش کادرفنی توانستم مدال طلا را در این مسابقات از آن خود کنم.

او در خصوص میزبانی اماراتی ها گفت: مسئولان اماراتی سعی می کردند تا تیم ها با کمبودی مواجه نباشند و تیم ما هم امکانات خوبی در این مسابقات داشتند و در کل میزبانی اماراتی ها خوب بود و نمی توان ایراد خاصی به آن ها گرفت.

نادعلیان گفت: حریفان من باتجربه بودند و با آنالیزی که توسط کادرفنی صورت گرفته بود، خدا را شکر حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشتم و فقط در دیدار فینال و در راند دوم کمی کار گره خورد اما با توکل به خدا موفق شدم حریفم را شکست داده و مدال طلا را برای تکواندو ایران به ارمغان بیاورم.

ملی پوش تکواندو ادامه داد: تقریبا از هر تورنمنتی با دست پر به ایران بازگشته ام و امیدوارم در مسابقات گرند اسلم هم لطف خدا شامل حالم شده و بتوانم عملکرد و امتیاز مناسبی را از آن خود کنم. هر مسابقه برای ما تکواندو کاران حکم فینال را دارد و نمی شود قول داد که حتما مدال کسب می کنیم؛ ما با توان حداکثری در هر مسابقه حاضر می شویم و تلاش می کنیم تا دل ملت ایران را با مدال آوری شاد کنیم.

نادعلیان در پایان گفت: با تلاش مسئولان فدراسیون تکواندو، شرایط اردو به نسبت سال های قبل خیلی بهتر شده است و امیدوارم همین روند در اردو های بعدی هم اعمال شود تا تکواندو کاران از این بابت مشکلی نداشته باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده