سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استفاده از پتانسیل و تجارب تکواندو البرز در جهت پیشرفت ملی پوشان پاکستان

تیم ملی تکواندو پاکستان جهت برپایی اردوی چند روزه در استان البرز به سر می برد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، تیم ملی تکواندو پاکستان که هدایت آن را یوسف کرمی قهرمان المپیک و جهان بر عهده دارد جهت یک دوره اردوی تمرینی در استان البرز حضور دارد.

یوسف کرمی قهرمان المپیکی البرز  به همراه تیم ملی پاکستان روز جمعه ۲۸ بهمن ماه در رقابتهای لیگ جوانان و بزرگسالان در خانه تکواندو حاضر و برترین های لیگ با هوگوپوشان پاکستانی به مبارزات دوستانه پرداختند.

کرمی در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با روابط عمومی استان البرز گفت: تکواندو پاکستان در حال رشد است و سابق بر این زمینه خوبی نداشته است اما در حال حاضر شاهد تلاش بازیکنان هستیم. تمام هم و غم من بر این است به عنوان نماینده ای شایسته از کشور عزیزم ایران در آن کشور حاضر باشم.

وی در ادامه داد:استان البرز را برای برپایی اردو انتخاب کردم تا ملی پوشان پاکستان از تجربیات گران بهای تکواندوکاران البرزی استفاده کنند، ضمن اینکه بنده نیز ساکن البرز می باشم.

کرمی تصریح کرد: رقابت بازیکنان پاکستان با همتاهای ایرانی، آنان را به این باور و اعتماد به نفس می رساند که می توانند با رقبای قدرتمند مبارزه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری لیگ جوانان و بزرگسالان اتفاق بسیار خوبی می باشد و پتانسیل های فراوانی در استان وجود دارد که بنا به هر دلیلی نمی توانند در لیگ های کشور شرکت کنند، این امکان برایشان در سطح استان فراهم شده است تا به کسب تجربه بپردازند.

سرمربی تیم ملی پاکستان گفت: از برگزاری لیگ به صورت تیمی استقبال می کنم تا همه بازیکنان در قالب یک تیم برای یک هدف بجنگند،امیدوارم این امکان در سطح استان تکواندو خیز البرز رخ دهد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده